וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילזן הפסידה בבלגראד, פנאתינאייקוס בברלין

3.3.2000 / 20:00

2 מחזורים לסיום הבתים המוקדמים בסופרוליג, רק עובדה אחת נקבעה: מכבי ת"א תסיים ראשונה בבית ב'. ניצחונות גדולים לריאל ולטרוויזו ביורוליג

אפס פילזן הפסידה הערב בבלגרד 68:79 לפרטיזן ובכך הבטיחה את זכייתה של מכבי ת"א במקום הראשון בבית ב' של הסופרוליג. למכבי 29 נק' מ- 16 משחקים ולפילזן,כמו גם לפרטיזן, שתי נק' פחות.

עם זאת, מכבי ת"א לא יודעת עדיין נגד מי תתמודד בשלב ההצלבה, לאחר שסיינה האיטלקית ניצחה הערב בליטא 93:92 את ריטאס וילנה ושמרה על סיכוי לתפוס את המקום השמיני בבית א'. לשתי הקבוצות 21 נק', אבל וילנה עדיין שמינית הודות לנצחון באיטליה בסיבוב הראשון ב- 4 הפרש.

סיינה היתה קרובה אף להשיג את ההפרש הרצוי לה, כשהובילה 93:86 עם 20 שניות לסיום, אבל שתי שלשות של הליטאים הורידו את ההפרש לנקודה אחת בלבד. אוואנס הצטיין בשורות סיינה עם 35 נק', מאשיאוסקאס ויאבטוקאס קלעו 19 נק' כ"א לוילנה.

עוד בבית של מכבי ת"א:

במשחק שהניב תוצאה שאינה שגרתית אפילו ב-NBA, ניצחה סקאבוליני פזארו בביתה 118:97 את אוסטנד הבלגית וצברה לעצמה מקדמה במאבק על המקום הרביעי. מאגיולי הוביל את האיטלקים עם 23 נקודות והולדן, עם 26, הוליך את הקלעים הבלגים.

גם נובו מסטו שמרה לעצמה סיכוי למקום הרביעי, עם ניצחון ביתי 92:97 על פלאניה לוליאה. דרובניאק (20 נק') וג'רום (19 נק') הובילו את הסלובנים. עבור השבדים הרבה לקלוע ניקולאס, עם 24 נקודות.

הסנסציה של הערב: פנאתינאייקוס הפסידה 79:71 בגרמניה לאלבה ברלין ופגעה בסיכוייה לסיים במקום הראשון בבית. לאלבה קלע פלפס 20 נק', בעוד שרבראצ'ה (17 נק') ובודירוגה (16 נק') הרבו לקלוע ליוונים.

במידה ופנאתינאייקוס תסיים במקום השלישי בבית, מה שבהחלט אפשרי, היא עשויה לפגוש את מכבי ת"א בשלב ההצלבה השני, עוד לפני הפיינל-פור.

במשחק נוסף בבית א' גברה אולקר בביתה 92:88 על ורוצלאב הפולנית. גוליוביץ' סיים עם 26 נק' והנדלוגטן עם 23 נק' ו- 13 ריב' לטורקים, וויצ'יץ' קלע 21 למפסידים ואדומאיטיס הוסיף 18 נק'.

ריאל וטרוויזו מציגות: מתוק הוא הבית



ביורוליג נערכו הערב שני משחקי גומלין בשלב רבע-הגמר, אבל שתי הסדרות ששוחקו, יוכרעו רק במשחק שלישי ביום ראשון הקרוב:

ריאל מדריד השיגה נצחון גדול בבית 88:57 על פאף בולוניה והשוותה ל- 1:1 ואותו דבר עשתה גם בנטון טרוויזו, שהשוותה את הסידרה מול א.א.ק. אתונה עם ניצחון 90:74 באיטליה.

בחצי-הגמר, שייערך בשיטת הטוב מחמישה משחקים, תתמודד המנצחת בין פאף לריאל מול קינדר בולוניה ואילו טאו ויטוריה תפגוש את המנצחת בין א.א.ק. לבנטון.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully