וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה של סנדי, הג'ל של אקי

3.3.2000 / 20:00

הזוג הנוצץ התחתן אמש בבית כנסת בתל אביב; בכניסה חיכו להם מעריצים שלא האמינו שמצבת הרווקים הנחשקים מאבדת שניים שווים בבת אחת; "אל תבכי" אמר החתן לכלתו הדומעת בעת החופה

זה לא כל כך נעים לפגוש מעריצים של אישתך בדרך לחופה, או נשים שהיו שמחות לעשות טובה לבעלך על מדרגות אולם השמחות, אבל ככה זה כשאתה אקי אבני או כשאת סנדי בר. סיפור האהבה של הזוג הנוצץ, שהחל בחזרות למחזמר חסמב"ה, בין ירון זהבי לסגניתו תמר, הגיע אמש להפי אנד.

סמוך לשעה שבע בערב הגיחה הקאדילק לסמטת שד"ל, רחוב אפרורי המאכלס בדרך כלל ברוקרים, במרכז תל אביב. המעריצים צבאו על דלתות הכניסה לבית הכנסת ברחוב, מעריצה אחת אפילו נפצעה בקרב עם המאבטחים.

בתוך אולם בית הכנסת התקיימה החופה בנוכחות קומץ בני משפחה וחברים. למרות הבקשה של בני הזוג לשמור על פרטיותם, נכחו במקום צלמים רבים וצוותי טלוויזיה.

שני בני הזוג הזילו דמעות. "ידיעות אחרונות" מפרסם כי כשניגש אבני להסיר את ההינומה מעל פניה של כלתו, הוא אמר לה בתנועות שפתיים: "אל תבכי". עורך הטקס היה הרב הראשי לישראל, ישראל מאיר לאו.

לאחר החופה המשיך הזוג למסיבת החתונה באולם הסינרמה, שקושט ברוב פאר. האולם כוסה במסכי ענק שהקרינו תמונות פסטורליות של שחפים, מפלים וחמניות. שתי דוגמניות לבושות משי אדום, ובעלות סנפירים, מזגו שתייה לאורחים.

סלבריטאים רבים השתתפו במסיבה הזוהרת, בהם חברים לעבודה של השניים - כוכבי ערוץ הילדים וכוכבי הסדרה "טירונות". לעומת זאת, האקסים המפורסמים, עדי ברקן וסיגל שחמון, לא ניראו באולם. הזוג נכנס לאולם בסביבות השעה 22:30 בערב, כשעל מסכי ענק מוקרנים פסוקים מן התנ"ך, וצילומים מטקס החופה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully