וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוה: עזאם עזאם מבין שלא ייכלל בעסקת השבויים

12.10.2003 / 18:44

השר נפגש היום בקהיר עם האסיר הישראלי. העביר לו מכתב מראש הממשלה, בו מפורטים המאמצים הנעשים לשחרורו. משפחתו של עזאם שוקלת לעתור לבג"ץ נגד קיום העסקה

השר דני נוה נפגש אחר הצהרים עם האזרח הישראלי עזאם עזאם בכלאו במצרים. לאחר הפגישה סיפר נוה לקול ישראל כי העביר לעזאם מכתב אישי מראש הממשלה, "בו הוא גם מחזק את רוחו וגם מספר לו על המאמץ הגדול שנעשה לשחררו מהכלא".

נוה אמר כי "לצערי הרב לא יכולתי לבשר לו היום בשורה מיידית", אולם הבהיר כי חשיבות הביקור היתה בהעברת המסר כי מדינת ישראל עושה מאמצים רבים להביא לשחרורו. "עם ישראל והממשלה זוכרים אותו, והמאמץ שכולנו עושים לשחרורו יימשך עד שהוא יוכל לחזור לאשתו ולילדיו, בעזרת השם בקרוב", הוסיף נוה.

נוה הוסיף כי עזאם מבין שעסקת השבויים הנרקמת בימים אלה עם החיזבאללה אינה כוללת אותו. "עזאם עצמו שומע רדיו. הוא יודע מה קורה, ומבין שעיקר העסקה עם החיזבאללה היא בנוגע לשבויים בלבנון. כמו כולם הוא היה רוצה להגיע גם לסיכום עם נשיא מצרים בנוגע לשחרור שלו, אבל הוא בהחלט יודע לעשות את ההבחנה".

לדברי נוה, ביקורו היום הביא לסיום בידוד בן חמישה חודשים שכפה על עצמו עזאם. "הוא חשב שהבידוד ישנה את מצבו", אמר נוה. "אמרתי לו שהבידוד הכאיב למשפחתו. אני שמח שהוא החליט לשבור את הבידוד, ולחזור לשגרה בה הוא פוגש קודם כל את בני משפחתו".

"הארץ" דיווח הערב כי משפחתו של עזאם שוקלת לעתור לבג"ץ נגד קיום עסקת חילופי השבויים, כיוון שהוא אינו נכלל בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully