וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה: יצחק פלד ייחקר במכונת אמת

3.3.2000 / 20:00

הבעלים של כפ"ס ייבדק לגבי החוזה עם המאמן אורי אלקבץ, שלא ידריך את הקבוצה מול קרית-גת. אלקבץ: אם זה לא ייפתר, אלך לשלום

יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ', אישר הערב לבעלים החדשים של הפועל כפ"ס, יצחק פלד, להיבדק במכונת אמת לגבי כשירות החוזה עם המאמן אורי אלקבץ.

עם זאת, רבינוביץ' לא אישר לאלקבץ לעמוד מחר על הקווים ולהדריך את כפ"ס במשחקה מול מכבי קרית-גת. הבקרה סירבה לאשר את החוזה עם המאמן, בעקבות חקירת "מודעין אזרחי", שהעלתה חשד לחוזה כפול.

פלד אמר ל-ONE: "השגתי אישור מרבינוביץ' שאני אלך להיבדק במכונת אמת במקום אורי ואני לא כועס על אורי, להיפך, אני מבין אותו. הבעיה היא שרבינוביץ' מסרב לקבל את שכר הנטו של אלקבץ-2000 דולר.

"השכר הזה נראה יחסית נמוך, אבל בסיכום ביני ובין אלקבץ שכר הברוטו הוא 18,500 שקל לחודש. בגלל שאורי עובד בעיריית אשדוד ומכיוון שאורי מקבל עדיין כסף מהכח ר"ג, מס ההכנסה קיצץ את שכר הנטו שלו.

"רבינוביץ' לא מוכן להתחשב ביתר המשכורות של אורי ונראה לו משהו חשוד. אני אלך להיבדק לצערי רק ביום ראשון, כי יאיר לא מוכן לעבוד ביום שישי. אני מקווה שאורי אלקבץ יישאר המאמן שלנו עד תוצאת הבדיקה".

אלקבץ אמר בתגובה: "אני מכין את הקבוצה במשך כל השבוע ובסוף השבוע אני לא יכול לעמוד על הקווים. אין לזה צורה ואנחנו נראים פחות טוב. הבטיחו לי בשבוע שעבר שהמצב ייפתר, אבל זה שבוע שני שהמצב נשאר אותו הדבר.

"מחר אלך להדריך את הקבוצה, כי הכנתי אותה במהלך כל השבוע ואני אשב ביציע, למרות שאין לזה צורה. אם ביום ראשון הנושא לא ייפתר, לא אגיע לאימון ואפרד מהפועל כפ"ס".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully