וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווי זהב לא הצליחה לעצור את סלקום וברק: קיבלו את אישור משרד התקשורת להתמודד במכרז הפנים ארצי לתדרי LMDS

3.3.2000 / 20:00

נקבעו הגבלות על IDB, הקבוצה האם של שתי החברות, כך שלא תעסוק בתחום הפנים ארצי

גיא הדס
ltpgt
משרד התקשורת אישר היום לחברות סלקום וברק להתחרות במכרז על תדרי ה-LMDS המיועדים לשוק התקשורת הפנים ארצי. זאת, לאחר בדיקה שבוצעה בעקבות בקשת חברת קווי זהב ממשרד התקשורת לבחון אם חל איסור על שתי החברות להתחרות במקביל, עקב הבעלות צולבת של חברת האחזקות IDB.
lt/pgt

ltpgt
IDB מחזיקה ב-72% בדסק"ש 639013-MRQ המחזיקה ב-25% מסלקום, כן מחזיקה IDB ב-30% מכלל ישראל 728014-MRQ, המחזיקה ב-22% מברק. משרד התקשורת החליט שניתן לשתי החברות להתחרות כל עוד חלים מגבלות על החברה האם IDB, כך שלא ישותפו אותם מנהלים בהחלטות ניהוליות של שתי החברות בנושא השוק הפנים ארצי.
lt/pgt

ltpgt
משרד התקשורת יפרסם החודש את מכרז תדרי ה-LMDS, המיועד לחברות התקשורת המעוניינות להתחרות בשוק התקשורת הפנים ארצי. עד כה סלקום, ברק, קווי זהב ואופק (שכבר קיבלה רישיון תקשורת פנים ארצי כללי) הודיעו על רצונן להתחרות על התדרים. משרד התקשורת ימכור 3 רצועות תדרים במחיר מינימום של 6 מיליון שקל לרצועה.
lt/pgt

ltpgt
בחודש יולי המכרז ייסגר ויוכרזו הזוכות. סלקום וברק מנהלות משא ומתן מתקדם למיזוג הפעילות בתחום הפנים ארצי. מסלקום מוסרים כי "במקרה ונתמזג עם אופק לא נתחרה במכרז, אולם בשלב זה אנו נוהגים כאילו אנו עומדים להתחרות".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully