וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשף טכנולוגיות השלימה רכישת פעילות המרעומים האלקטרוניים של סולתם תמורת 10% ממניותיה

3.3.2000 / 20:00

העסקה התבצעה לפי שווי של 3 מיליון דולר לרשף טכנולוגיות שבשליטת ארית; סולתם תקבל אופציה להגדיל את החזקותיה ברשף עד ל-50%

אילן מוסנאים
ltpgt
רשף טכנולוגיות, שבשליטתה המלאה של חברת האחזקות ארית , השלימה את רכישת פעילות המרעומים האלקטרוניים של סולתם מערכות, לרבות תיקי מוצר, ידע, צבר הזמנות וזכויות מוצר. זאת, בתמורה ל-10% ממניותיה, לפי שווי של 3 מיליון דולר לרשף.
lt/pgt

ltpgt
מעניין לציין כי ב-8 החודשים שחלפו מאז הודיעו שתי החברות לראשונה על העסקה, קוצץ השווי לפיו היא בוצעה באופן משמעותי, וכי בעסקה המקורית היתה אמורה סולתם לקבל תמורת הפעילות 26% ממניות רשף לפי שווי של כ-5.7 מיליון דולר לאחרונה.
lt/pgt

ltpgt
סולתם תקבל, בנוסף, אופציה ל-6 שנים לרכוש 10% נוספים ממניות רשף, בתמורה ל-500 אלף דולר, ואופציה נוספת לתקופה זהה, להגדיל את החזקתה עד לשיעור של 50% מהון מניות רשף, אך בתנאי שלא יעלה על החזקתה של ארית ברשף.
lt/pgt

ltpgt
לדברי סמנכ"ל הכספים של ארית, רן אקהאוס, מטרת הרכישה נועדה לסייע לרשף להרחיב את פעילות השיווק הבינלאומית שלה באמצעות מערך השיווק והמוניטין הבינלאומי של סולתם, ועל ידי כך, להביא להגדלת מכירותיה בשנים הקרובות.
lt/pgt

ltpgt
לדברי אקהאוס, החברה אמורה להכניס בקרוב את הפעילות של רשף טכנולוגיות ושל אמקורם לתוך חברת ארית מערכות הבורסאית (לשעבר השלד הבורסאי של רם צור). אחרי השלמת המהלך תחזיק בכ-90% ממניותיה.
lt/pgt

ltpgt
ארית עלתה לכותרות בתחילת השנה שעברה, בעקבות מכירת החברה המוחזקת (10%) טלגייט לחברת טריון האמריקאית, לפי שווי של 100 מיליון דולר. החברה קיבלה מניות של טריון, שמימושן (לפני הנפילה שפקדה את המניות מספר חודשים אחרי כן), הבטיח לה רווח הון של כ-160 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
כיום, ארית, הנסחרת בבורסה לפי שווי של כ-50 מיליון שקל, הינה חברת אחזקות הפועלת בתחומי עיסוק שונים תחת שלוש חטיבות: חטיבה רפואית הכוללת את חברת סיגמד (20%) ואלסינטק בע"מ (50%) , חטיבה צבאית הכוללת את רשף, אמקורם (100%), סי.טי.אס (קומבאט טריינינג סימוליישן) (51%) וארית מערכות (63%) הבורסאית (לשעבר השלד הבורסאי של רם צור. החטיבה השלישית - חטיבת הטכנולוגיה כוללת את סנסוטק (53%), אופיסקור קום (45%) ויומן קול (66%) .
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully