וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית Can-Fite השלימה היום גיוס של 4.5 מיליון דולר

3.3.2000 / 20:00

המשקיעים: מדיסיד, ביוקום של האחים עופר ועזריטק של דוד עזריאלי; בין המשקיעים הוותיקים בחברה: מייסד מי עדן רוני נפלתי וחוקר מצרי לשעבר

נתן ליפסון
ltpgt
חברת הביוטכנולוגיה הישראלית Can-Fite Biopharma השלימה היום גיוס של 4.5 מיליון דולר לפי שווי של 8.5 מיליון דולר לפני הכסף.
lt/pgt

ltpgt
קרן ההשקעות העולמית המתמחה בהשקעות ביוטכנולוגיה, מדיסיד, השקיעה 3 מיליון דולר, קרן ההון סיכון ביוקום של האחים עופר השקיעה מיליון דולר ועזריטק, קרן ההון סיכון של דוד עזריאלי, השקיעה חצי מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
מדיסיד הזרימה ל-Can-Fite באוקטובר 2000 שני מיליון דולר, והעניקה לה אופציה להשקעה של מיליון דולר נוספים, אופציה שתמומש בקרוב. ההשקעה של ביוקום ועזריטק התבצעה לאחרונה.
lt/pgt

ltpgt
Can-Fite פיתחה שתי תרופות. התרופה הראשונה מטפלת בתופעת הלוואי הקשה ביותר של טיפולים כימותרפיים - ההרס של תאי דם לבנים, הגורם להגדלה ניכרת של חשיפת המטופלים למחלות.
lt/pgt

ltpgt
בשוק יש כיום תרופה של אמג'ן המוחדרת לגוף בהזרקה. התרופה של Can-Fite מוחדרת לגוף בבליעה ולדברי מנהליה איכותה טובה יותר. ניסויי Phase-I של התרופה מתוכננים לתחילת 2002. התרופה השנייה היא לטיפול בסרטן, ונמצאת בשלב פיתוח מוקדם יותר.
lt/pgt

ltpgt
Can-Fite הוקמה בספטמבר 1994 על ידי אילן כהן, ד"ר לביולוגיה ומבעלי משרד עורכי הפטנטים רונלד כהן. לאורך השנים עברה החברה מספר גלגולים עסקיים עד שהחליטה להתמקד במוצרים הנוכחיים. מאז הקמתה ועד הגיוס האחרון גייסה החברה כ-700 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
טרם גיוס ההון מביוקום ועזריטק, בעלי המניות ב-Can-Fite היו כהן - 36.4%; מיקרו-דנט (חברה בבעלות משקיעים משווייץ מקבוצת מדיסיד) - 17.3%; ראוף גורגיוס, ד"ר בביולוגיה ואזרח מצרי לשעבר - 15.5%; אוניברסיטת בר-אילן - 5.8%; ביוטק אינווסט (קבוצה נוספת של משקיעים משווייץ מקבוצת מדיסיד) - 5.3%; אמינולאב (חברה שהעניקה בעבר שירותי מחקריים ל-Can-Fite ובעבורם קיבלה מניות) - 4.6%; חברה נכדה של קופת חולים כללית - 4.2%; מייסד מי עדן, רוני נפתלי - 4.0%; המדענית הראשית של החברה, ד"ר פנינה פישמן - 2.3%; חוקר בחברה, מאיר דג'לדטי - 2.3%; ואייל ויינשטיין, ממנהלי מדיסיד - 2.2%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully