וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: 3Com נופלת ב-16% וגוררת אחריה את ברודקום ויצרניות ציוד התקשורת

3.3.2000 / 20:00

גייטוויי יורדת ב-8.7% בעקבות אזהרת הרווח שפירסמה אמש

דפנה מאור
ltpgt
שורת אזהרות רווח חדשות הובילה לירידה במדדי וול סטריט עם פתיחת המסחר היום. הובילו את הירידות, כרגיל בזמן האחרון, יצרניות המחשבים וציוד התקשורת, בעקבות אזהרת הרווח של 3Com וגייטוויי. נתוני הצריכה הפרטית בארה"ב לחודש ינואר לא הצליחו לתקן את מצב הרוח.
lt/pgt

ltpgt
הצריכה הפרטית עלתה בינואר ב-0.7% ל-6.96 טריליון דולר, לאחר שבדצמבר עלתה ב-0.4%. ההכנסה הפרטית עלתה ב-0.6% ל-8.5 טריליון דולר בחודש ינואר, לאחר שעלתה ב-0.4% בחודש הקודם, אמר משרד המסחר.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית ציוד הרשתות 3Com (סימול COMS) יורדת ב-16%, לאחר שפירסמה אתמול אזהרת רווח לרבעון המסתיים ב-28 בפברואר, בשל המצב הכלכלי בארה"ב. הכנסות החברה צפויות להיות בין 640-625 מיליון דולר, לעומת תחזיות קודמות של כ-750 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
ברודקום (סימול BRCM) , יצרנית שבבי התקשורת שעד לאחרונה היתה חביבת וול סטריט, יורדת ב-7.6% בעקבות הורדת המלצה של האנליסט ג'ו אושה ממריל לינץ'. אושה הוריד את הדירוג לטווח הקרוב מ"צבור" ל"נייטרלי", אך הותיר את ההמלצה לטווח הארוך כ"קנייה". 3Com היא הלקוחה הגדולה ביותר של ברודקום, וחולשתה היא אחת הסיבות להורדת ההמלצה בטווח הקרוב.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית הציוד האופטי קורנינג (סימול GLW) הודיעה על קיצוץ כ-825 משרות. המניה עולה ב-2%. סיסקו יורדת ב-2%.
lt/pgt

ltpgt
יצרנית המחשבים גייטוויי (סימול GTW) , שפירסמה אזהרת רווח לרבעון הראשון, נופלת ב-8.7%. החברה הזהירה כי תגיע לאיזון, לכל היותר, בשורת הרווח התפעולי, לעומת תחזיות קודמות לרווח תפעולי של 17 סנט למניית החברה. גייטוויי גם תרשום מחיקה של בין 150 מיליון דולר ל-275 מיליון דולר במסגרת תוכנית רה ארגון.
lt/pgt

ltpgt
גייטוויי גם תיקנה את תוצאות השנה שעברה, והנמיכה את הרווח הנקי לשנה כולה ב-74.5 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, כך שהרווח הנקי בפועל היה 241.5 מיליון דולר, על הכנסות של 9.3 מיליארד דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully