וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא משתלט על שלד בורסאי נוסף - רוכש את השליטה בדשרון ב-5 מיליון שקל

3.3.2000 / 20:00

דשרון תקצה לשגיא 46% מהון המניות שלה לפיי שווי חברה של 10.9 מיליון שקל, הגבוה ב-120% משוויה בשוק

אלי דניאל
ltpgt
טדי שגיא, בעל השליטה בחברות הבורסאיות שגיא.איי.פי.אס ונ.א.ב. (ניו אייג' ונצ'רס) משתלט על שלד בורסאי נוסף. הפעם מדובר בחברת דשרון .
lt/pgt

ltpgt
דשרון הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברה פרטית הנמצאת בבעלותו של שגיא, לפיו תקצה דשרון לחברה הפרטית כ-46% ממניותיה בתמורה לתשלום סכום מזומן של 5 מיליון שקל. עסקה זו משקפת לחברה שווי של כ-10.9 מיליון שקל, שווי העולה בכ-120% על שווי החברה בבורסה. לאחר ביצוע העסקה יחזיק טדי שגיא, במישרין ובעקיפין, בכ-62.3% מהון המניות של דשרון.
lt/pgt

ltpgt
נראה כי עסקה זו היתה דבר בלתי נמנע מבחינת דשרון, שכן ההון העצמי של החברה נמוך מחצי מיליון דולר (ההון העצמי של דשרון הסתכם ברבעון השלישי של 2000 בכ-97 אלף דולר), כך שהחברה לא עמדה בכללי השימור.
lt/pgt

ltpgt
במהלך חודש פברואר 2000 השתלט שגיא על השלד הבורסאי נ.א.ב. (לשעבר, נביגטור השקעות) לאחר שרכש כ-40% ממניותיו בתמורה לכ-1.6 מיליון שקל. במהלך שנת 2000 הזרים שגיא פעילות לנ.א.ב. והפך אותה לחברה שפועלת בתחום פיתוח התוכנה ומשקיעה בפרויקטים בתחום ההיי-טק.
lt/pgt

ltpgt
בין היתר, השקיעה נ.א.ב. כ-184 אלף דולר במיזם אינטרנט להפעלת אתרי קזינו ברשת, הושקעו כ-100 אלף דולר בחברת ישראליין דוט קום שפיתחה מערכת למכירות באינטרנט בשיטת המכרז ההפוך, ונחתם הסכם להשקעה של כחצי מיליון דולר במיזם אינטרנט בינלאומי שאמור לספק למבקרים בו שירותי הכרות בסיסיים ללא תשלום ושירותים מתקדמים בתשלום, שירותי שיחה, היכרות ומפגש. בנוסף, נ.א.ב. היא הבעלים של הדומיין market.com.
lt/pgt

ltpgt
חברת שגיא, הנמצאת בשליטתו של טדי ושל אביו, עמי שגיא, עוסקת בסליקת אתרי אינטרנט, בעיקר אתרי סקס והימורים. בשנת 2000 הקימה שגיא חברה בת, שפועלת במיאמי פלורידה במטרה לספק שירות לפניות של לקוחות החברה בחו"ל. בתחילת שנת 2000 החלה שגיא את פעילותה בתחום הגבייה האלקטרונית על גבי רשת האינטרנט.
lt/pgt

ltpgt
כאמור לעיל, מניית דשרון נסחרת בתל אביב לפי שווי של 4.9 מיליון שקל.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully