וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ייני מזהיר מ"יום של אימה" בארה"ב

11.10.2003 / 0:06

סגן הנשיא האמריקאי אמר כי טרוריסטים עושים כל שביכולתם כדי לבצע פיגוע המוני שיוכל לגרום למאות אלפי קורבנות. הדברים נאמרו כמענה לביקורת הגוברת על המתקפה בעיראק

סגן נשיא ארה"ב, דיק צ'ייני, אמר אתמול כי טרוריסטים עושים "כל מה שביכולתם" כדי להשיג נשק להשמדה המונית שיוכל להרוג מאות אלפי אמריקאים "ביום בודד של אימה".

הנאום שנשא צ'ייני הוא האחרון בסדרת נאומים של בכירי ממשל שנועדו לתת מענה לביקורת הגוברת על המתקפה האמריקאית בעיראק. הממשל מעוניין להבהיר שהמתקפה היתה נחוצה כדי למנוע התקפות טרור נגד ארה"ב.

"יש הטוענים שלא היינו צריכים לפעול משום שהאיום מסדאם חוסיין לא היה מיידי", אמר צ'ייני. "אויבי מדינתנו מקווים להכות בנו עם הנשק הקטלני ביותר הידוע לאדם וזה יהיה חסר זהירות במידה קיצונית לשלול פעולה ולשמור את דאגותינו עד היום שבו הם יכו". הוא הוסיף כי "כל עוד ג'ורג' בוש הוא נשיא ארה"ב, המדינה הזו לא תתיר לאיומים שמצטברים להפוך לטרגדיות".

בסי.אן.אן דווח כי צ'ייני כינה את האפשרות שטרוריסטים יצליחו להשיג נשק להשמדה המונית "הסיוט האולטימטיבי" ש"יוכל להביא הרס למדינתנו בקנה מידה שמעולם לא חווינו. במקום שאלפים יאבדו את חייהם, ייתכן שעשרות אלפים או מאות אלפים יאבדו את חייהם ביום אחד של אימה...אנחנו חייבים לעשות כל מה שבכוחנו כדי לוודא שטרוריסטים לא ישיגו לעולם נשק להשמדה המונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully