וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עם שוער אחד עד סוף העונה

3.3.2000 / 20:00

היועץ המשפטי של ההתאחדות המליץ שלא לאשר לקבוצה לצרף שוער נוסף, בגלל שלא ציינה במי היא מעוניינת. אוחנה: "לא התכוונן לצרף את שמייכל או בארטז"

עו"ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, העביר היום לנשיאות בית-הדין העליון המלצה שלא לאשר לבני יהודה לצרף שוער נוסף לקבוצה.

כזכור, שוערה הצעיר של הקבוצה, מוני שיקלי, משמש כעת כשוער ראשון מאז פציעתו של יניב והבה. בני יהודה לא הצליחה להשאיר אפילו את יעקב אסייג כשוער שני לאחר שחוזהו לא אושר בבקרה. כזכור, ערב תום מועד ההעברות ב-8 בפברואר ניסו בקבוצה לצרף את אלכסנדר סאריץ', שבסופו של דבר נשאר בהפועל ירושלים.

שלשום פנתה בני יהודה בבקשה לאשר לה לצרף שוער, בקשה שהועברה למתן חוות דעתו של עו"ד אביבי.
אביבי ל-ONE: "החזרנו לבני יהודה את הבקשה בבקשה לציין באופו ספציפי יותר את מי ומתי הם רוצים לצרף אולם הם לא עשו את זה. על כן החלטתי להעביר לנשיאות את התייחסותי לבקשה והמלצתי היא שלא לאשר לקבוצה לצרף שוער".

אלי אוחנה, מאמן הקבוצה, אמר בתגובה: "שהיועץ ימליץ מה שהוא רוצה ושיחליטו מה שיחליטו. נוצר מצב שבו אין לנו למעשה שוער שני. אני מקווה שיענו לבקשה שלנו. בסה"כ אין לנו כוונה לצרף לא את שמייכל ולא את בארטז. יעקב אסייג לא יכול להיות שוער שני כי לא מאשרים אותו בבקרה".

בבני יהודה החלו כעת בבדיקת אופציות של שוערים, כשבין היתר עלה שמו של שמעון (אוקי) פחימה מהפועל אשקלון. בתחילת השבוע הבא תעביר הקבוצה בקשה מפורטת יותר ותמתין להתכנסותו של נשיאות בית-הדין שיחליט בעניין.

יו"ר הקבוצה, אבישי סולמי: "לא היו לנו שמות של מועמדים ולכן לא העברנו בקשה מפורטת. נעביר בתחילת השבוע את מה שצריך. זה לא מצב רגיל ואני רוצה להאמין שיבינו אותנו ויתחשבו. אחריי כל הבעיות שהיו לנו עם שופטים אני כבר לא יודע מה לחשוב".


יילקו ג'יורג'וסקי, מריו קראלי, ג'פרי ישי ואפי צפריר הפצועים לא התאמנו עם הקבוצה גם היום ומידת כשירותם למשחק מול צפרירים חולון בשבת עדיין לא ברורה.
"יש לנו קבוצה פצועה אבל נעלה עם 11 שחקנים. אני מקווה ומאמין שהשחקנים שיעלו לשחק יידעו להביא את הניצחון", אמר אוחנה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully