וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוור הודיעה על חוזה בהיקף מיליוני דולרים עם חברת נקסטרה הצ'כית

3.3.2000 / 20:00

זהו החוזה השני בצ'כיה לפלוור, שתספק לחברת התקשורת האלחוטית הצ'כית גישה אלחוטית רחבת פס

גיא ימין
ltpgt
חברת פלוור הודיעה היום כי חברת התקשורת האלחוטית נקסטרה ויירלס מצ'כיה בחרה בה כספק גישה אלחוטית רחבת פס במהלך הרבעון הרביעי של 2000. בפלוור העריכו את החוזה עם נקסטרה במיליוני דולרים.
lt/pgt

ltpgt
נקסטרה תעשה שימוש במערכת ה-WALKair של פלוור לצורך פרישה מסחרית בתדרים 26 ג'יגה הרץ וזהו החוזה השני של פלוור עם ספקיות תקשורת בצ'כיה.
lt/pgt

ltpgt
החברה היא אחת מ-3 מפעילים שקיבלו רישיון להפעלת רשתות תקשורת רחבת פס בתחום התדרים האמור. המערכת של פלוור תסייע לנקסטרה לספק תשתית גישה ב"מייל האחרון" עבור לקוחותיהם של ספקי שירותי האינטרנט (ISP) ומפעילי תקשורת חלופיים בצ'כיה.
lt/pgt

ltpgt
מפלוור, המספקת מערכות תקשורת גישה אלחוטית בפס רחב (BWA), נמסר כי בעקבות הצלחת הניסוי המקדים החלה נקסטרה בהתקנה מסחרית של רשתות תקשורת בתשע הערים הגדולות בצ'כיה. עד סוף 2001 עתידה נקסטרה להציע שירותי תקשורת בכל הערים בצ'כיה שבהן אוכלוסייה של 50,000 תושבים ומעלה.
lt/pgt

ltpgt
"אנו שמחים מבחירתה של נקסטרה", אמר אמנון יעקובי, מנכ"ל פלאוור "זוהי הזכייה השנייה שבה אנו זוכים בצ'כיה, לאחר הזכייה ב-Ceske Radiokomunikace, והיא מעניקה לנו נתח שוק ניכר במדינה חשובה זאת".
lt/pgt

ltpgt
ברבעון הרביעי הציגה פלוור הכנסות של 17.6 מיליון דולר, צמיחה של 50% בהשוואה לרבעון השלישי. בפלוור העריכו, עם פרסום הדו"חות, כי ברבעון הנוכחי תציג החברה הכנסות של 20-18 מיליון דולר. אחת הסיבות לצמיחה המרשימה שהציגה החברה היא שאינה מוכרת בשוק האמריקאי, ולכן לא נחשפה להאטה שחווה שוק התקשורת בארה"ב. בפלוור מצפים לעבור לרווחיות ברבעון הראשון של שנת 2002, ואת שנת 2001 לסיים באיזון בשורת הרווח הנקי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully