וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: התגלגלה במורד הרחוב התלול בעולם - ונהרגה

3.3.2000 / 20:00

צעירה סיימה בילוי בפאב בגלישה בעגלת זבל ברחוב בלדווין, בעיר דנדין; התנגשה ברכב חונה, ונהרגה; הרחוב הוכתר בספר השיאים של גינס כתלול ביותר בעולם; שיפועו המקסימלי - 38 מעלות


סטודנטית מניו זילנד נהרגה הבוקר לאחר שהתגלגלה במורד הרחוב התלול ביותר בעולם בתוך עגלת אשפה, והתנגשה בקרון מגורים חונה. הצעירה, אנה לואיס נורת', בת 19, נהרגה במקום. סטודנטית נוספת שהיתה עמה בתוך העגלה, לינדסי פטר רוקסבורג, 19, נפצעה באורח קשה בראשה.

התקרית התרחשה ברחוב בלדווין שבעיר דנדין, כ-600 קילומטר מדרום לוולינגטון, הבירה. ספר השיאים של גינס הכתיר את הרחוב בתור הרחוב התלול ביותר בעולם. שיפועו המקסימלי מגיע ל-38 מעלות. כמו כן הוא ידוע כמוקד פופולרי לבילויים פרועים של סטודנטים.

שתי הצעירות התחילו את הערב בבילוי בפאב המקומי ביום רביעי בלילה, לאחר שנבחרת ניו זילנד הביסה את נבחרת פקיסטן בטורניר בינלאומי של קריקט שהתקיים בדנדין. בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר, מצאו השתיים את עצמן דוחפות עגלת זבל בעלת שני גלגלים במעלה הרחוב. לאחר מכן הן השכיבו את העגלה על צידה, נכנסו לתוכה, והשתמשו בה בתור מזחלת כדי לגלוש חזרה במורד הרחוב. הנסיעה הקצרה הסתיימה לאחר 50 מטר - בהתנגשות קטלנית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully