וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון רכשה את חברת פסיפס והקימה משרד פרסום למגזר החרדי

3.3.2000 / 20:00

החברה החדשה תנוהל ע"י יעל רוזנטל, שהקימה את פסיפס לפני כ-4 שנים

נורית שר
ltpgt
מקאן אריקסון רכשה את חברת פסיפס המתמחה בטיפול במגזר החרדי, והקימה משרד פרסום חדש לטיפול במגזר. בימים אלה משיקה הקבוצה את חברת מקאן פסיפס שפועלת מאז תחילת ינואר. המשרד החדש מציע ללקוחותיו שילוב של פעילות שיווקית, ניתוח אסטרטגי, פרסום, קשרי קהילה, וקידום המכירות תוך התמחות בטיפול במגזר החרדי.
lt/pgt

ltpgt
את פסיפס מנהלת יעל רוזנטל (35), שהקימה את החברה לפני כ-4 שנים. עד כה עסקה פסיפס בעיקר בתחום קידום המכירות. עתה, עם הצטרפות המשרד לקבוצת מקאן, תשלב החברה החדשה את המתודולוגיות של מקאן ותספק פתרונות בכל תחומי הפרסום והשיווק ללקוחותיה.
lt/pgt

ltpgt
עם הקמת החברה החדשה ממשיכים חלק מלקוחות החברה להיות מטופלים בה, כשהכוונה היא לטפל בהמשך בחלק מלקוחות מקאן קשר בראל וכן בלקוחות חיצוניים. בין לקוחותיה בשלב זה נמנים רשת הקו אופ, חברת טבע וסמסונג.
lt/pgt

ltpgt
רוזנטל מסרה כי "המגזר החרדי בישראל מונה היום כ-100 אלף בתי אב, שמשמעותם במספרים - 700 אלף נפש. זהו קהל צרכני רב עוצמה, הדורש הכרות מעמיקה, התייחסות מיוחדת, ותפירת פתרונות שיווקיים ופרסומיים המתאימים לתרבותו".
lt/pgt

ltpgt
לדבריה, בשנים האחרונות גוברת בקהילה החרדית הנטייה לאמץ דפוסי חיים מודרניים - מה שמוצא את ביטויו גם בהרגלי הצריכה שלהם. עם זאת, רוזנטל מסבירה כי למרות השינויים בדפוסי הצריכה, עדיין לא רואים את השינוי בתחום הפרסום, והיא מקווה כי מקאן פסיפס היא זו שתעשה את החיבור הנכון בין השניים.
lt/pgt

ltpgt
תחום הפרסום למגזרים הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות וכיום קיימים לפחות 10 משרדי פרסום המתמחים בפרסום למגזר החרדי ביניהם משרד מגזרים, פרסום בולטון, שופר תקשורת, אפיקים MCM-DBM ואחרים.
lt/pgt

ltpgt
להערכת מקאן אריקסון ישראל לחברה החדשה יתרונות על פני גורמים אחרים בענף, הן בשל השענותה על מתודולוגיה של החברה העולמית, והן תודות לתרומתו של היועץ האסטרטגי הצמוד של מקאן פסיפס במחלקת הפלנינג של מקאן קשר בראל - אבי קורנס.
lt/pgt

ltpgt
מנכ"ל הקבוצה, אילן שילוח, מוסיף יתרון נוסף של החברה והוא הפעילות על פי אסטרטגיה של מסדרונות - המאפשרת למפרסם לקבל טיפול מקיף ואחיד בכל ערוצי התקשורת ולכל הקהלים תוך שמירה על ערכי המותג הבסיסיים.
lt/pgt

ltpgt
בין החברות החדשות הנוספות אותן הקימה הקבוצה לאחרונה נמצאות מומנטום ישראל, באמצעות רכישת 40% מ-BTL - זרוע של מחלקת יחסי הציבור הבינלאומית Shandwick, את MRMהעוסקת בפיתוח אסטרטגיה שיווקית בטכנלוגיה דיגיטלית, ואת החברה העוסקת בזהות תאגידית בשם FutureBrand.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully