וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: גורמים קיצוניים אחראים להצעת החוק בקונגרס

9.10.2003 / 11:06

אתמול קודמה הצעת חוק המטילה סנקציות כלכליות על סוריה בגלל התעלמותה מאזהרות ארה"ב בנושא הסיוע לטרור. דמשק: אנחנו נלחמים לניקוי האזור מנשק אסור

סוריה השמיעה הבוקר ביקורת על הצעת החוק שעברה אתמול בוועדת החוץ של הקונגרס האמריקאי הקוראת להטיל עליה סנקציות כלכליות. בדמשק הגדירו את הצעת החוק כעבודתם של גורמים קיצוניים בקונגרס.

בסוכנות איי.פי דווח שהצעת החוק עברה אתמול ברוב מוחץ וצפויה לזכות ברוב גם במליאת הקונגרס. ההצעה קוראת להטיל סנקציות על סוריה בגלל התעלמותה מדרישת ארה"ב להפסיק לסייע ולספק מקלט לארגוני טרור. עוד מופיעה בהצעת החוק דרישה כי סוריה תפסיק את הכיבוש בלבנון.

הממשל בדמשק טרם הגיב רשמית להצעת החוק אך היומון הרשמי "תישרין" אומר היום כי מדובר ביוזמה של "קיצונים העושים ככל שביכולתם להפוך את האווירה בין מדינות ערב לארה"ב למתוחה". עוד נכתב כי "העולם כולו יודע שסוריה היא המדינה שדרשה ועדיין דורשת לנקות את כל המזרח התיכון מנשק להשמדה המונית. סוריה תומכת באמנה להגבלת השימוש בנשק גרעיני, בעוד ישראל מסרבת לחתום עליה", כתב עורך העיתון.

נשיא סוריה, בשאר אסד, אמר השבוע בעקבות הפצצת חיל האוויר בלב ארצו כי סוריה לא תסגור את מפקדות ארגוני הטרור היושבות בתחומה כיוון שהם לא שברו שום חוקים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully