וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה הגדולה ביותר של פאנדטק: תספק את מוצריה לסיטי בנק בהיקף של עשרות מיליוני דולרים

3.3.2000 / 20:00

מערכות התשלומים השונות המופעלות בבנק במדינות שונות יאוחדו למערכת אחידה וגלובלית

ליאור כגן

לאחר שאיכזבה בדו"חות כספיים שלא עמדו בתחזיות האנליסטים, מספקת היום פאנדטק קצת נחת למשקיעיה. החברה, ספקית מובילה של פתרונות לבנקאות באמצעות האינטרנט ולתשלומים אלקטרוניים, חתמה על הסכם לאספקת מוצרים לסיטי בנק. מהחברה נמסר כי מדובר בעסקה בהיקף המוערך בעשרות מיליוני דולרים - הגדולה ביותר שביצעה פאנדטק עד כה.

במסגרת העסקה תספק פאנדטק חבילת מוצרים ממשפחת Global PAYplus, באמצעותם יאוחדו מערכות תשלומים שונות המופעלות בבנק במדינות שונות למערכת אחידה וגלובלית. פתרונותיה של פאנדטק מאפשרים לחברות ובנקים לנהל תשלומים באופן אלקטרוני ולבצע עסקות בזמן אמת.

פאנדטק סיימה את הרבעון הרביעי של השנה עם הכנסות של 12.1 מיליון דולר - עלייה של 59% לעומת הרבעון המקביל, אך ירידה של 13% מהכנסות הרבעון הקודם. תוצאות אלו היו נמוכות ב-25% מהערכת בית ההשקעות פייפר ג'פרי, שקיווה להכנסות של 15.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי.

החברה סיימה את הרבעון הרביעי עם רווח (בניטרול הוצאות חד פעמיות הקשורות לרכישות) של 3 סנטים למניה, או 501 אלף דולר. אם לוקחים את ההוצאות החד פעמיות, הפסידה החברה 1 סנט למניה ברבעון הרביעי - רחוק מאוד מהערכות האנליסטים, שציפו לרווח של 25-20 סנט למניה.

"האפקט הגדול ביותר של ההאטה יבוא לידי ביטוי במחצית הראשונה של 2001", אמרו בפאנדטק עם פרסום הדו"חות הכספיים, ובאותה הזדמנות בישרו כי הרווח למניה יהיה נמוך מהתחזיות בשנת 2001, המגיעות כיום ל-93 סנט למניה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully