וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשואה זנקס: מומלץ להמתין לסימנים שיעידו על חזרתה של נייס לפסים של צמיחה לפני כניסה למניה

3.3.2000 / 20:00

חוזרים על המלצת "החזק" למניה ומעלים את תחזית ההפסד למניה ב-2001 מ-1.71 דולר ל-1.89 דולר

אילן מוסנאים
ltpgt
בית ההשקעות נשואה זנקס חוזר על המלצת "החזק" למניית נייס בעקבות הדו"חות המאכזבים שהחברה פירסמה ברבעון הרביעי של שנת 2000.
lt/pgt

ltpgt
כלכלני נשואה זנקס מציינים כי הכנסות החברה - 36.3 מיליון דולר, תאמו את הצפי, התואם את אזהרת הרווח שנייס פירסמה, בעוד שההפסד למניה - 95 סנט, היה גבוה באופן משמעותי מהתחזיות להפסד של 14 סנט.
lt/pgt

ltpgt
בנשואה מציינים כי אומנם נראה שכל החדשות הרעות כבר משוקללות במחיר המניה, שנראה אטרקטיווי ברמותיו הנוכחיות, אולם הם ממליצים להמתין לסימנים שיעידו על חזרתה של החברה לפסים של צמיחה לפני כניסה למניה.
lt/pgt

ltpgt
הנהלת נייס, חברה מובילה בתחום ההקלטה הדיגיטלית של מולטימדיה עבור ניהול האינטראקציה העסקית, התחילה ליישם תוכנית רה ארגון מקיפה שתכלול פיטורי עובדים איחוד משרדים, הרחבת הנוכחות באסיה ואירופה ועוד.
lt/pgt

ltpgt
בנשואה מעריכים כי החודשים הקרובים יהיו קריטיים עבור החברה עקב הארגון מחדש. לדברי כלכלני נשואה הדרך בפניה עומדת נייס נראית מאתגרת ורבת מכשולים, והיא עלולה להפסיד בדרך נתח שוק למתחרים.
lt/pgt

ltpgt
בנשואה מאמינים כי המפתח להצלחת החברה, שבסך הכל פועלת בשוק הצומח במהירות, ייקבע על ידי יצירת מומנטום חיובי בשלבים הראשוניים של הרה ארגון, ומעריכים כי תוצאות ההתייעלות יבואו לידי ביטוי רק במחצית השנייה של 2001.
lt/pgt

ltpgt
בנשואה, מותירים את תחזית המכירות ל-2001 ללא שינוי, ומעלים את ההפסד הצפוי למניה מ-1.71 דולר ל-1.89 דולר. לגבי 2002, כלכלני החברה מעריכים כי הכנסות החברה יגיעו ל-205 מיליון דולר, וכי הרווח למניה יסתכם ב-1.34 דולר (לעומת צפי קודם לרווח של 1.63 דולר למניה).
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully