וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוכב פרסום שמן של החשודות ברצח אסף שטיירמן

3.3.2000 / 20:00

שופט בית המשפט העליון, מישאל חשין, הורה על מתן צו עיכוב בעניין החלטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב להתיר ולפרסם את שמן; הצו יהיה בתוקף עד להכרעה בעתירה

השופט מישאל חשין הורה על מתן צו עיכוב ביצוע בעניין החלטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב שהתיר לפרסם את זהותן של שתיים מהמעורבות ברצח אסף שטיירמן ז"ל.

הצו ישאר בתוקף עד להכרעה בעתירה שהגישו הבוקר עורכי הדין של הנאשמת ברצח שטיירמן ז"ל ושל עדת המדינה במקרה הרצח. אתמול התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב לפרסם את שמותיהן של שתי הצעירות המעורבות ברצח הנער אסף שטיירמן, לפני ארבע שנים. עם זאת, קבעה שופטת בית המשפט המחוזי כי פירסום השמות יעוכב עד היום כדי שעורכי דינן יוכלו לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון. אחת מהצעירות נאשמת במעורבות ברצח, ואילו השנייה משמשת כעדת מדינה בפרשה.

בהחלטתה בבית המשפט המחוזי קבעה השופטת כי אין סיבה להפלות בין השתיים לבין רעי חורב. בנוגע לנאשמת ברצח, קבעה השופטת, כי אין סיבה להעדיף את האינטרסים האישיים שלה, לטובת הסבל של הקורבן ומשפחתו. בנוגע לעדת המדינה, ציינה השופטת כי היא לא דיווחה על הפשע במשך ארבע שנים.

חלקים מעדותה של הנאשמת ברצח פורסמו אתמול: החשודה, שהכחישה בתחילת חקירתה כי היא מעורבת ברצח, סיפרה לאחר מכן לחוקרי המשטרה: "לא דקרתי את אסף אבל עזרתי לרעי להשתלט עליו. תפסתי את אסף ביד, או בבגד, והפרעתי לו להיאבק ברעי. משכתי את אסף למטה, תוך כדי כך רעי דקר אותו. המאבק ביניהם נמשך איזה רבע שעה. כשאסף היה על האדמה, רעי אמר לי שהוא צריך אבן. הבאתי לו אבן בגודל של בערך שתי אשכוליות. רעי תפס את האבן בשתי הידיים, וחבט בו. רעי אמר לי עוד הפעם: 'תעזרי לי', וחשבתי אולי לחנוק את אסף. שמתי יד אחת על הצוואר של אסף, אבל לא יכולתי ללחוץ. אסף חירחר, וחשבתי כמה שהנשמה שלו חזקה שהוא עוד חי בכלל. שאלתי את רעי אם הוא מת, ורעי אמר לי 'אם הוא לא מת, אז אני מת'".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully