וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת תינוקות האינטרנט: האב האמריקאי נעצר בחשד להתעללות בילדים

3.3.2000 / 20:00

ריצ'רד אלן חשוד שדיבר בגסות ליד שתי נערות ששמרו על ילדו; הערבות לשיחרורו - 100 אלף דולר; שני הזוגות נאבקים על האחזקה בתאומות שאימצו במקביל דרך סוכנות באינטרנט

פרשת אימוץ תאומות האינטרנט שהסעירה את ארה"ב ובריטניה קיבלה תפנית משמעותית. אחד האבות המאמצים חשוד בהתעללות בילדים. ריצ'רד אלן, האב האמריקאי, נעצר על ידי היחידה להגנת הילד.

ריצ'רד, בן 49, נעצר בביתו בסן ברנרדינו במחוז קליפורניה באשמת "התנהגות בלתי הולמת ליד שני קטינים". העברה המיוחסת לריצ'רד נוגעת לדברים שאמר לשתי אחיות בנות 13 ו-14 ששמרו על בנו בביתו. לפי החשד הוא דיבר בגסות בפני הנערות בסוף שבוע שעבר. הנערה בת ה-13 התלוננה במשטרה נגד ריצ'רד ב-20 בפברואר. גם האחות השניה טענה בחקירתה כי התעלל בה.

ביום שישי נערך שימוע לריצ'רד במרדי התביעה הכללית בסן ברנדינו. הערבות לשיחרורו עומדת על 100 אלף דולר. מעצרו בא שבוע לאחר שמשטרת בריטניה חקרה את המאמצת הבריטית, ג'ודית קילשאו, בחשד לגניבה. היא שוחררה מבלי שהוגשה נגדה תלונה.

שני הזוגות, האמריקאי והבריטי, נאבקים על אחזקת זוג תאומות שאימצו במקביל דרך האינטרנט. לטענת ריצ'רד ואשתו, ויקי, הם אימצו את התאומות ורק לאחר מכן הן אומצו דרך האינטרנט גם על ידי ג'ודית ואלאן קילשאו מצפון ווילס.

לעומת זאת טוען הזוג הוולשי כי הם שילמו לסוכנות אימוץ באינטרנט 8,000 ליש"ט עבור אימוץ התאומות, אולם גילו לאחר מכן כי זוג מקליפורניה כבר אימצו אותן תמורת מחצית הסכום.

רשויות הרווחה של ווילס משגיחות מאז ה-18 בינואר על התאומות. על פי החלטת בית המשפט, התינוקות יישארו בחזקת הרשויות עד לפסיקתו הסופית. גם אימן הביולוגית של התאומות, טרנדה ווקר, אמרה כי היא רוצה לקבל אותן בחזרה. אולם לאחרונה נודע כי היא נחקרת בארצות הברית בחשד כי רימתה את רשויות הרווחה ותבעה קצבת ילדים, לאחר שמסרה את בנותיה לאימוץ. למרות המחלוקת ביניהם, מתכוונים שני הזוגות להגיש תביעה משותפת כנגד סוכנות האימוץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully