וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדים מפריצות? הסלולרי ישמור על הבית

8.10.2003 / 15:08

שירות אבטחה חדש יחבר מצלמות טלוויזיה במעגל סגור שיותקנו בבית לטלפונים הניידים. בעלי הבתים יוכלו לצפות בתמונות חיות - ולהודיע למשטרה

חברות אבטחה מציעות כעת שירותים מתקדמים, על רקע הדאגה הגוברת והולכת של בעלי בתים לגבי הנכסים שלהם. שירות חדש יחבר מצלמות פרטיות של טלוויזיה במעגל סגור לרשתות הסלולריות ומשם תשלח הודעת טקסט לטלפון הנייד אם יש תנועה חשודה בבית. כמו כן בעלי הבתים יוכלו לצפות בתמונות חיות מבתיהם ולהודיע למשטרה אם מישהו מנסה לפרוץ.

התמונות יוכלו מעתה להתקבל בטלפונים ניידים רגילים במקום בוידאופונים מתוחכמים בעלי מערכות מסוג הדור שלישי (3G). קיימות כבר מספר חברות המתכננות להציע שירותים המאפשרים להסתכל בתמונות חיות בסלולרי, אך חברת CCTV SAFE טוענת שהיא הראשונה בעולם המציעה את השירות הזה.

בבי.בי.סי דווח כי גארי לורנס מחברת CCTV SAFE אמר כי החברה משווקת "מערכת המתחברת לכל מצלמת רגילה של טלוויזיה במעגל סגור, ומשדרת תמונות לטלפון הנייד". המצלמה צריכה להיות מחוברת לשרת, בעל גלאי תנועה, כך שברגע שמתרחשת תנועה התמונות עולות ברשת לשרתי איחסון מרכזיים. תמונות הוידאו יכולות להישלח לבעל הטלפון הנייד דרך רשתות סלולריות רגילות, ולהיראות בכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully