וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים ברצח על חייו של אלי גוטמן

3.3.2000 / 20:00

"אני ארצח את גוטמן בשני כדורים בראש", נאמר באחת משיחות הטלפון שהגיעו למכשיר הסלולרי של אישתו. בינתיים, שיחת פיוס בין בכר וגוטמן


המתח והאירועים סביב אלי גוטמן ובית"ר ירושלים חצו אתמול את כל הקוים האדומים. אישתו של גוטמן, סמדר, קיבלה אתמול מספר שיחות טלפון למכשיר הסלולרי של בעלה, כאשר תוכן השיחות היו איומים על חייו של גוטמן במידה ויחזור לאימון בית"ר ירושלים.

"אם בעלך, אלי גוטמן, לא יתפטר מאימון בית"ר ירושלים תוך 48 שעות, אני ארצח אותו בשני כדורים בראש", כך נשמעה אתמול אחת השיחות שקיבלה אישתו של גוטמן מאלמוני, שמיהר לנתק את השיחה. סמדר מיהרה להגיש תלונה למשטרה בעקבות השיחות, שדומות להן התקבלו כבר בבית משפחת גוטמן בימים האחרונים.

במשפחת גוטמן קיימת דאגה רבה מתוכן הדברים ומהממדים המוגזמים לה זוכה כל פרשת אלי גוטמן ובית"ר ירושלים. במשפחה הובע חשש כי בסופו של דבר יובילו האיומים גם לפגיעה פיזית בגוטמן.

שיחת פיוס בין גוטמן ובכר


בעיקבות הפרסומים בעיתונים אתמול על קרע ונתק בין אלי גוטמן ונסים בכר, התקשר אתמול אחר הצהריים כבר לביתו של גוטמן והשניים דיברו במשך כחצי שעה על כל הפרשה ואודות מצב בריאותו של גוטמן.

בכר עידכן את גוטמן על הנעשה בקבוצה והשניים אף קבעו להתייעץ באופן קבוע על הדברים השוטפים הקורים סביב הקבוצה ובצד המקצועי.

בכר גם סיים את התקרית עם הסקאוט של בית"ר, פליקס נעים, הידוע כאדם המקורב ביותר לגוטמן. השניים שוחחו אתמול וסיכמו להשאיר את הפרשה מאחוריהם.

מי שהגיח אתמול בפעם הראשונה לבקר את גוטמן הוא ג'ובאני רוסו. רוסו הוא השחקן הראשון שנפגש עם גוטמן מאז אושפז.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully