וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת מושל מרילנד: הייתי יורה בבריטני ספירס

רויטרס

8.10.2003 / 0:26

הגברת הראשונה אמרה בכנס למניעת אלימות: אם היתה לי הזדמנות - הייתי יורה בכוכבת. הדברים עוררו סערה, והיא נאלצה להבהיר: הבעתי חשש מהשפעתה השלילית על הנוער

אשתו של מושל מרילנד לא תיארה לעצמה שדברים שאמרה "בצחוק" יעוררו סערה כה גדולה. ואולם גם הגברת הראשונה של מרילנד, שאמרה לקהל מקומי כי היתה מוכנה לירות בכוכבת הפופ בריטני ספירס, הבינה כנראה כי ה"בדיחה" שלה אינה מצחיקה כלל.

ההתבטאות האומללה נאמרה, למרבה האירוניה, דווקא במהלך כנס מקומי למניעת אלימות שנערך בשבוע שעבר בעיר פרדריק. קנדל ארליך, אישתו של המושל הרפובליקני של מרילנד, רוברט ארליך, הביעה ביקורת כלפי מה שכינתה "ההשפעה השלילית של תעשיית הבידור על הנוער".

"באמת, אם היתה לי הזדמנות לירות בבריטני ספירס, אני חושבת שהייתי עושה זאת", אמרה ארליך ב"הומור" לקהל, בהאשימה את הזמרת בת ה-21 במתן חשיבות יתר למין בקרב בנות צעירות.

תחנת הרדיו המקומית של העיר פרדריק גילתה את הערתה של ארליך על ספירס רק ביום שני, כשהאזינה להקלטה של הדברים שנאמרו בכנס. הרשת פרסמה את הדברים ועוררה תגובות סוערות.

בתגובה לפרסום, הודיעה אתמול הדוברת של ארליך כי "כאם עובדת המגדלת ילד בן 4, האישה הראשונה של מרילנד מודאגת מההשפעות השליליות העלולות להיות לתעשיית הבידור על ילדים צעירים ונוער". הדוברת הוסיפה כי "במהלך הופעה פומבית, היא השתמשה, שלא בכוונה, בצורת ביטוי מסויימת כדי להביע חששות אלה". לא נמסרה תגובה מצדה של ספירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully