וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ביתי מזערי לר"ג מול מלאגה

3.3.2000 / 20:00

רבע-גמר גביע קוראץ': ר"ג פיגרה ב- 11 נק' הפרש במשחק הראשון ונוצחה בסיום 74:73. סופרוליג: מכבי רעננה הפסידה 69:68במוסקבה לצסק"א.

מכבי ר"ג נוצחה הערב 74:73 במשחקה הראשון ברבע-גמר גביע קוראץ' ע"י מלאגה הספרדית, פינאליסטית השנה שעברה.

ר"ג הציגה משחק לא רע מול הקבוצה, המדורגת שניה בליגה הספרדית. היא פיגרה ב- 11 נק' הפרש ברבע הרביעי אך התאוששה וצימקה את ההפרש לנק' בלבד לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא. מלאגה לא מרבה להפסיד בבית אך צמצום ההפרש מבטיח שגם ניצחון מפתיע בשתי נק' הפרש יקנה לר"ג המשך הופעה היסטורית.

ארבע הדקות הראשונות של הרבע הציגו משחק לחימה של שני הצדדים
ו- 6:22 ד' לסיום הרבע הובילה ר"ג 8:10 לאחר שתי זריקות עונשין מדויקות של ליאור ליובין. ולקיו מרסיץ' הקרואטי היה הבולט בקבוצתו ברבע הראשון והוביל אותה ליתרון 8:12 והספרדים שמרו רוב הזמן על יתרון 4 הנק'. חניכיו של אריק שיבק ספגו מס' סלים קלים והרבע הסתיים ב- 16:22, הפיגור הגדול ביותר במשחק לר"ג.

הרבע השני נפתח בסל של ליובין וסל של יאדראן פופוביץ' ור"ג הורידה את ההפרש לשתי נק'. דני לואיס במתפרצת השווה את התוצאה אך הספרדים קלעו מיד. דני לואיס הרגיע את המשחק כדי למנוע ממלאגה את המשחק המהיר האהוב עליה והחל משחק נדנדה, שנמשך עד לסיום הרבע השני, שהיה טוב יותר עבור המקומיים.

בדקת סיום המחצית קלע פופוביץ' שלשה, העלה את ר"ג ל- 34:37 והספרדים גם איבדו את הכדור בהתקפה שאח"כ. סונקו חטף כדור, העביר לרודריגז שצימק לנק' הפרש. לאחר קליעה של לואיס מהקו נגמרה המחצית ב- 37:38 למלאגה, שעלתה ליתרון בשניות האחרונות מהקו.

מרסיץ' חזר ברבע השלישי לאחר שנח בכל הרבע השני, ר"ג ספגה שלשה עם פתיחת הרבע אך סמואל היינס התעורר ודאג לשוויון. שיבק לקח הימור והעלה את מתן נאור במקום לואיס. נאור עשה את העבודה בהתקפה אך ההגנה מעט נחלשה, מלאגה עלתה ל- 48:53 ושיבק ביקש פסק זמן. הוראותיו של שיבק לא הועילו והיריבה הספרדית עלתה
ל- 48:56 ורק שלשה של סמואל היינס הביאה ל- 51:56 בסיום הרבע השלישי.

הספרדים עלו ל- 51:60 עם הטבעה של מילר בפתיחת הרבע האחרון אך ר"ג צימקה שוב ל- 5 הפרש. מרסיץ' עלה שוב מהספסל כדי להחזיר את קבוצתו ל- 57:68 חמש דקות לסיום המשחק. ליובין חזר למשחק אך החטיא שלשה ואילו מלאגה קלעה סל נוסף. 59 שניות לסיום לואיס חטף כדור והקטין ל- 71:74 בלבד. ר"ג חטפה שוב את הכדור אך יצקן החטיא שלשה. מלאגה איבדה את הכדור והיה זה שוב לואיס שקלע וצימק לנק' הפרש בלבד.

היינס היה הקלע הבולט בר"ג בסיכום הכללי עם 17 נק'. לואיס קלע 14 נק', יצקן 12 נק', פופוביץ' 12 נק' וספנסר 10 נק'.

מרסיץ' קלע 12 נק' למלאגה, אבראמס 12 נק', רודריגז 11 נק',
ו-וייס 10 נק'.


סופרוליג: רעננה הפסידה בשניה האחרונה

מכבי רעננה ספגה הערב את הפסדה העשירי ברציפות בסופרוליג אך הפעם היא עשתה זאת בצורה מעוררת גאווה. הקבוצה הישראלית נוצחה 68:69 ע"י צסק"א מוסקבה ברוסיה, במשחק שהוכרע רק בשניותיו האחרונות.

גיא קנטור השווה את התוצאה ארבע שניות לסיום אך הוא היה גם זה שעשה עבירה, שהביאה לזריקות עונשין, שהכריעו את המשחק. כעת נותרו לרעננה שני משחקים עד לסיום הסיוט האירופי ונראה שהיא תסיים את הליגה במקום האחרון.

במחצית הראשונה רעננה היתה בתמונה והיא סיימה אותה בפיגור
42:35, תוצאה מכובדת על רקע תבוסות קשות שספגה הקבוצה במספר משחקי חוץ.

ברבע השלישי, חניכיו של שרון דרוקר, לא הצליחו לעצור את איגור קודלין, שהגיע ל- 18 נק' ושלשה של ניקולאס פאדיוס העלתה את צסק"א ל- 43:52 עם 2:54 ד' לסיום הרבע השלישי.

יניב גרין, אורי יצחקי וג'סי סולטרס לא היו במיטבם ואף אחד מהם לא עבר את מחסום 5 הנק' עד לנקודה שבה יצחקי וגרין הורידו את ההפרש ל- 56:50 בסיום הרבע השלישי.

צסק"א פתחה את הרבע המכריע עם עוד סל של קודלין אך שלשה של גודס השאירה את רעננה בתמונה. שלשה נוספת של סולטרס קירבה את הישראלים כדי 3 הפרש מהרוסים. רעננה המשיכה במשחק הלחימה ונותרה בתמונה כשסולטרס ממשיך לקלוע ולקחת על עצמו את המשחק.

1:48 ד' לסיום היה 62:66 לצסק"א לאחר עוד סל של סולטרס. לאחר זריקה אחת מדויקת שלו מהקו ועוד סל ל- 2 הגיעה רעננה למצב של 66:65 עם 35 שניות לסיום. אנדריי פסיטוב קלע שניים מהקו אך גיא קנטור לא נכנע וקלע שלשה, שהשוותה את התוצאה. אלא שארבע שניות לסיום קנטור גם עשה עבירה ודמיטרי דומאני קלע אחת מהקו וקבע את תוצאת המשחק.

ג'סי סולטרס סיים את המשחק כקלע בולט ברעננה עם 14 נק'. גוראן סבאנוביץ' השיג 13 נק', יובו סטאנוייביץ' קלע 11 נק', גיא גודס קלע 11 נק', 8 נק' לגיא קנטור וחמש נק' ליניב גרין.
איגור קודלין בלט בצסק"א עם 20 נק' ואלכנסדר פטרנקו קלע 13 נק'.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully