וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורטז עושה חיים קשים לאורחות"

3.3.2000 / 20:00

סופרוליג: מכבי ת"א תתארח הערב ב-21:30 אצל פו אורטז ועוזר המאמן, דייויד בלאט, אומר ל-ONE שמצפה משחק לא קל. אימון חלקי לנדב הנפלד,

אופירה אסייג ואמיר קרביץ שני הפסדים בלבד יש למכבי ת"א בסופרוליג ושניהם נפלו במשחקי חוץ. הערב (חמישי - שידור ישיר בערוץ הראשון) לא צפוי למכבי משחק חוץ קל בצרפת מול פו אורטז אך ניצחון והפסד של אפס פילזן בבלגרד מול פרטיזן, עשוי להבטיח סופית את ראשות הבית.

בסיבוב הקודם הגיעה מכבי אל המשחק מול אורטז ביד-אליהו לאחר ההפסד בחוץ לנובו מסטו והמפגש עם הצרפתים היה עבור מכבי משחק של התאוששות. מכבי הביסה 67:91 את אורטז אך ספק אם תוצאה כזו יכולה לחזור על עצמה גם כשהמשחק יתקיים בבית של פו.

מכבי מגיעה כאמור אל המשחק מהמקום הראשון של בית 2 עם 27 נק' משנים-עשר ניצחונות ושלושה הפסדים. בשבוע שעבר ניצחה מכבי 67:83 את נובו מסטו בבית. אורטז נמצאת כעת במקום הרביעי בבית עם 23 נק' משמונה ניצחונות ושבעה הפסדים. במחזור הקודם נוצחו הצרפתים 88:79 ע"י באייר לברקוזן. אורטז ממוקמת כעת במקום החמישי בליגה הצרפתית עם 30 נק' והשבוע היא ניצחה 69:88 את בורז'.

אורטז: ללא 22 הנק' של קאר

לאחר שהובסה ביד-אליהו ניצחה אורטז שישה משחקים, כולל ניצחון בית על אפס פילזן והיא הפסידה שני משחקים בלבד.

במשחק הקודם עוד שיחק בשורותיה קורי קאר, שהגיע ארצה והצטרף לרעננה. קאר קלע אז 22 נק' אך לא מנע את תבוסת קבוצתו. מאז הגיע לקבוצה ג'רי מקאלה, שהחליף את קאר וסייע בשיפור יכולתה של הקבוצה. גיורגי מיורסאן, הענק המתנשא לגובה 2.31 מ', קלע רק 2 נק'. רוג'ר אסטלייר, אחד הקלעים הבולטים בקבוצה, נעצר אף הוא וקלע 8 נק'. ג'ייסון לאוסן גם נבלם ע"י הגנת מכבי, שתנסה להציג יכולת דומה הערב.

בלאט: אורטז עושה חיים קשות לאורחות

האימון המסכם של מכבי ת"א אמש (רביעי) לקראת המשחק
התקיים בקור ובשלג שירד במשך כל הצהרים.
במהלך הטיסה נושא השיחה היה פרשת קני ווילימאס והשלכותיה אבל במכבי ניסו בכל זאת להתרכז במשחק מול הצרפתים.

נדב הנפלד התאמן, אם כי באופן חלקי, והוא ודקות המשחק שייתן יהיו תלויות בהרגשתו במהלך המשחק.
עוזר המאמן, דייויד בלאט, אמר ל-ONE :
"סיימנו את אימון הערב לקראת המשחק החשוב מחר. נדב התאמן באופן חלקי ויוכל לשחק. עדיין לא החלטנו מי יהיה בחמישיה שתפתח. מצפה לנו משחק לא קל מול אורטז, שיודעת לשמור על מסורת ולעשות חיים קשים לאורחות שלה. בשנה שעברה ניצחנו ניצחון יפה מול אורטז ונקווה לשחזר אותו. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו".










0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully