וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואסון מריר

3.3.2000 / 20:00

במשחק הפכפך ורב שערים נוצחה בביתה הנבחרת הצעירה 4:3 ע"י צרפת במוקדמות אליפות אירופה והתרחקה מהמאבק על המקום השני. פרטיאלי נפצע

הנבחרת הצעירה של ישראל נוצחה 4:3 בבלומפילד ע"י מקבילתה בצרפת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. המשחק היה הפכפך ורב שערים, כאשר שתי הנבחרות חזרו מפיגור ליתרון.

צרפת השיגה את ניצחונה הרביעי וארבעה משחקים ונותרה ראשונה עם 12 נק', לישראל יש 4 נקודות מארבעה משחקים והיא מתרחקת מהמאבק על המקום השני.

במחצית הראשונה הובקעו חמישה שערים כאשר ההגנות של שתי הנבחרות לא הפגינו יכולת גבוהה. כבר בדקה הרביעית עלתה צרפת ליתרון 0:1 כאשר הגבהת כדור עונשין עברה את כל ההגנה הישראלית ואוליביה סורלין דחק משני מטר לרשת.

בדקה השביעית נכנס לשחק קשר מכבי ת"א, אייל שן, במקומו של כפיר פרטיאלי שנפצע בברכו שהתנפחה ונלקח לבדיקות בביה"ח. בדקה ה-16 ישראל משווה, כששן פורץ לכיוון הרחבה, מנסה למסור, הכדור פוגע בשחקן צרפתי ומגיע ליניב קטן שמ-20 מטר מקפיץ מעל השוער. שער גדול.

ישראל החלה ללחוץ והשער השני הגיע בדקה ה-25, כשקלמי סבן השתלט על כדור ופרץ מכמעט מחצית המגרש, הגיע לקו ה-16 מטר, הטעה שחקן צרפתי ומול השוער בעט שטוח פנימה. 1:2 לישראל. חמש דקות אחרי השוותה צרפת, כאשר נקבעה לצרפתים בעיטת עונשין מ-20 מטר, הכדור הוסט לאוליביה קאפו-אבו שבעט טיל שטוח צמוד לקורה הימנית.

בדקה ה-34 ביצעה צרפת את המהפך כשלוסיין שלח את ליונדולה שמ-11 מטר אלכסונית בעט פנימה והכניע את קובי שאלו. 2:3 לצרפת במחצית.

ישראל פתחה טוב את המחצית השניה כאשר בדקה ה-50 השתלט מיכאל זנדברג על כדור, מסר ליניב קטן לתוך הרחבה והאחרון כבש מעשרה מטרים.

בדקה ה-65 אירעה התנגשות בין קובי שאלו לבין שחקן צרפתי שהצליח לפני ההתנגשות לנגוח והכדור פגע בקורה ויצא החוצה. שאלו טופל במשך מספר דקות ע"י הצוות הרפואי, התרומם וחזר לשער כשהוא מודיע שהוא רוצה להמשיך לשחק. הצוות הרפואי ניסה לשכנעו להתחלף, אולם שאלו נשאר בשער.

עשר דקות לסיום ההגנה הישראלית משאירה את קאפו-אבו לבד והצרפתי מ-14 עוצר על החזה ומעלה את נבחרתו ל-3:4. גיא צרפתי החליף את אייל שן דקה לסיום, אבל הוא לא הצליח להציל את הנבחרת מהפסד בתוספת הזמן.

הרכב הנבחרת: קובי שאלו, אדי אלקיים, טל חן, אבי יחיאל, כפיר פרטיאלי (אייל שן, דקה שביעית, כשגיא צרפתי מחליפו בדקה ה-89), קלמי סבן, עידן מליחי (אלי ביטון, דקה 79), ישראל זביטי, יוסי בניון, מיכאל זנדברג, יניב קטן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully