וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה פלסטינית וישראלי נפצעו בתקריות ירי בירושלים וליד קלקיליה

3.3.2000 / 20:00

פלסטינים טעו וירו לעבר רכב בעל לוחית רישוי צהובה שהיה בדרכו לפסגת זאב ופצעו את הילדה; שומר באתר בניה נפצע מירי מכיוון קלקיליה; בעקבות הירי הטיל צה"ל סגר על העיר

ילדה פלסטינית נפצעה הערב קל מרסיס בשעה שנסעה במונית בגשר המוביל לפסגת זאב. היורים חשבו בטעות שנוסעי המכונית ישראלים כיוון שנשאה לוחית רישוי צהובה וירו ופצעו את הילדה באורח קל.

אחר הצהריים נפצע ישראלי בידו וברגלו, מירי פלסטיני מכיוון קלקיליה. האש הפלסטינית נורתה לעבר עובדים באתר של כביש חוצה ישראל. הפצוע הועסק בשמירה על העובדים במקום. בעקבות הירי הוטל סגר על קלקיליה.

דחפורים של צה"ל הרסו היום עמדה של המשטרה הפלסטינית בגבול ישראל מצרים. הריסת העמדה התבצעה בעיקבות שורה של תקרית ירי והשלכת רימונים שביצעו לאחרונה הפלסטינים מהמקום, לעבר חיילי גדוד הסיור המדברי של צה"ל. הפלסטיני ניהלו חילופי אש עם חיילי צה"ל במהלך פעולת הדחפורים. איש מהחיילים לא נפגע.

בצהריים ירו פלסטינים והשליכו שלושה רימוני רסס לעבר כוח צה"ל בגבול ישראל-מצרים. בתקרית ירי נוספת ירו הפלסטינים פעמיים ממכונית חולפת לעבר כוח צה"ל ממערב לטול כרם. בכל התקריות לא היו נפגעים, והחיילים השיבו אש לעבר המכונית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully