וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע קל באזור רפיח

6.10.2003 / 19:27

בגדה וברצועה אירעו מספר תקריות ירי. החמאס דיווח על ירי פצצות מרגמה במהלך החג. צה"ל לא אישר הדיווח. 2 מבוקשים נעצרו באזור ג'נין

חייל צה"ל נפצע היום באורח קל באזור רפיח, לאחר שפלסטינים שיגרו פצצת מרגמה וירו בנשק קל לעבר מוצב של צה"ל. בקול ישראל דווח כי בתקרית נוספת נורה טיל נגד טנקים לעבר כוח צה"ל שנע באזור רפיח. במהלך יום כיפור נעצרו שני מבוקשים באזור ג'נין.

פלסטינים ירו הערב לעבר מוצב צה"ל סמוך ליישוב נוה דקלים שבגוש קטיף. במחנה הפליטים בלאטה פתחו פלסטינים באש לעבר כוח צה"ל. בגלי צה"ל דווח כי בשתי התקריות לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק.

כתב "הארץ", עמוס הראל, מוסיף:

ארגון החמאס הודיע היום כי ירה במהלך הלילה 16 פצצות מרגמה לעבר התנחלויות ברצועת עזה. צה"ל לא אישר את הדיווח, ולא דווח על נפגעים בקרב המתנחלים. על פי הודעת החמאס, הירי היה בתגובה על תקיפת חיל האוויר בסוריה.

כוחות צה"ל שבו אתמול בלילה לפעול בג'נין, משם יצאה המחבלת המתאבדת לפיגוע בחיפה, והטילו בה עוצר. נוכחות צה"ל בעיר חודשה ימים אחדים בלבד לאחר שחיילי גולני שהוצבו בעיר יצאו ממנה.

צה"ל ביתר בערב יום הכיפורים את רצועת עזה לשלושה חלקים ונמסר כי מדובר בהקדמה לפעילות נוספת. מסוקי חיל האוויר תקפו שלשום, לאחר הפיגוע, שני מחסנים של אמצעי לחימה ברצועה - האחד, במחנה הפליטים אל-בורייג', שימש להכנת מטענים. השני, בשכונת שייח עג'לין בעזה, שימש לייצור ואחסון אמצעי לחימה וכנקודה שממנה יצאו מחבלים לפיגועים. מקורות פלסטיניים טענו כי המבנים שהותקפו קשורים לפעילי הארגונים האיסלאמיים. לדבריהם, בעזה הותקף בניין ריק, ובאל-בורייג' תקפו המטוסים בית של בכיר בג'יהאד, מורשד שאהין, שהצליח להימלט.

בעקבות הפיגוע ובשל יום הכיפורים, הוכרזה כוננות מוגברת במרחב התפר ובמקומות המועדים לפיגועים. סגר מלא הוטל על השטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully