וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולארד לשרון: תתפטר

5.10.2003 / 7:54

בפגישת שרון עם בוש הוא לא העביר לו עצומה לשחרור פולארד מהכלא כי "לקבצנים אין עומדת הזכות לעשות רעש". המרגל כתב לראש הממשלה בתגובה: "נמלאתי גועל"

ג'ונתן פולראד, המרצה עונש מאסר בארה"ב לאחר שהורשע בריגול לטובת ישראל, שיגר בערב יום הכיפורים מכתב נזעם לראש הממשלה, אריאל שרון, ובו הוא תוקף אותו וקורא לו להתפטר.

במטה הפעולה למען שחרור פולארד מסבירים שהמכתב נשלח בעקבות ישיבת הממשלה שנערכה לאחר שובו של שרון מביקורו האחרון בוושינגטון. "מעריב" מפרסם, כי בישיבה שאל אחד השרים את ראש הממשלה מדוע לא הציג לנשיא ג'ורג' בוש את העצומה עליה חתמו חלק מהשרים, לשחרור פולארד מהכלא. בנסיון להבהיר כי ישראל מוגבלת בדרישות שהיא יכולה להציב לארה"ב, השיב שרון ש"לקבצנים אין עומדת הזכות לעשות רעש". דברים אלה הרתיחו ככל הנראה את פולארד, שהגיב במכתב חריף.

"בערב יום כיפור, כאשר שערי שמיים נפתחים כדי לבחון את מעשינו ולשפוט אותם, אני כותב כדי להביע את זעזועי נוכח כינוייך את אנשינו כאומה של קבצנים", כתב פולארד לשרון. "נמלאתי גועל להיווכח שבמהלך ישיבת ממשלה בנושא פגישתך האחרונה עם הנשיא בוש, הסברת שלא ביקשת את שחרורי כיוון ש'קבצנים אינם יכולים לעשות רעש'. לנוכח הביקורת הגלויה שלך על אנשינו, והפחד הקיצוני מוושינגטון, אני סבור, מר שרון, שהגיע הזמן שתוותר על כיסא ראש הממשלה ותאפשר למישהו אחר, שהוא בעל היושרה ההכרחית, אומץ ויראת שמים, להוביל את אומתנו הגדולה. אולי אז נוכל להביס בהחלטיות את אויבינו, לזכות בכבודם של בעלי בריתנו, ואני אוכל, לבסוף, לשוב לארץ ולאנשים שאני אוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully