וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל רישומו של קני וויליאמס כבוסמן

3.3.2000 / 20:00

בעקבות פרשת זיוף הדרכון הצ'כי, החליט האיגוד שירושלים לא תוכל יותר לשתף את השחקן. וויליאמס טוען: למיטב ידיעתי, הדרכון חוקי. ירושלים: אין לנו כל קשר לפרשה

איגוד הכדורסל הודיע היום ליו"ר הפועל ירושלים, דני קליין, כי בעקבות המלצת היועץ המשפטי הוחלט לבטל את רישומו של קני וויליאמס כשחקן בוסמן וכי אינו רשאי ליטול חלק יותר במשחקי הקבוצה.

בעקבות הודעת שגרירות צ'כיה בישראל אתמול (שלישי), כי דרכונו הצ'כי של קני וויליאמס, שחקנה של הפועל ירושלים, הינו מזוייף, פנה איגוד הכדורסל בבקשה לקבל תגובה מהקבוצה ומהשחקן. להלן נוסח תשובתו של וויליאמס לאיגוד:

"ברצוני להצהיר שזו הפעם הראשונה שאני שומע את ההאשמות האלה, ואני מופתע יותר מכל אחד אחר. לפני שקיבלתי את הדרכון שלי, וידאתי יותר מפעם אחת שאין בזה שום דבר שאיננו חוקי. לכן, כשהועלו ספקות ע"י כל מיני אנשים, הייתי רגוע.

אנשים שמכירים אותי ואת מעמדי ככדורסל, יודעים בוודאות שלעולם לא הייתי מעז לקחת סיכון של מעשה בלתי חוקי שיהיה בעל השלכות שליליות על הקריירה שלי, שמי הטוב ומשפחתי בישראל, במיוחד כשיש לי אפשרות לבקשה דרכון ישראלי בגלל שאני נשוי לישראלית. זה לא שווה את זה.

לכן, אני מצהיר בזה שעד כמה שאני יודע - הדרכון שאני מחזיק הינו חוקי ובתוקף".


הפועל ירושלים: נדהמנו

הפועל ירושלים מסרה בתגובה לאיגוד:

"נדהמנו לקרוא את הודעתה לעיתונות של השגרירות הצ'כית. כידוע לכם, הרשמתו של קני וויליאמס באיגוד בוצעה על בסיס דרכון צ'כי, אשר הוצג לכם במקורו על-פי דרישתכם. למותר לציין שלהפועל ירושלים אין כל קשר לאמור בהודעה ואין לה כל ידיעה על העובדות המפורטות בה. אנו מאמינים שגם לקני וויליאמס אין כל קשר לעניין זה.

אנו בטוחים שהאיגוד יפעל אך ורק על סמך עובדות בדוקות ומוכחות, שיוצגו גם להפועל ירושלים, ויפעיל שיקול דעת מעמיק לפני כל פעולה שתינקט על-ידו".


כזכור, וויליאמס, אמריקאי הנשוי לישראלית, הצטרף במהלך העונה לירושלים כשחקן בוסמן, הודות לדרכונו הצ'כי, ש"התגלה" במפתיע ועורר ספקות וסימני שאלה רבים. כאמור, אתמול התפוצצה הפרשה ויתכן שהיום תחליט המשטרה על פתיחת חקירה פלילית, שעלולה אף להביא לגירושו של השחקן מהארץ.

היועץ המשפטי של האיגוד יעביר היום אחה"צ את חוות דעתו והחלטתו כיצד יצטרך האיגוד לפעול בפרשה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully