וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון יציע למרידור את תיק השירותים החשאיים

3.3.2000 / 20:00

ראש הממשלה הנבחר ייפגש הלילה עם מרידור, ויציע לו תפקיד שר בממשלתו; בתחום אחריותו יהיו: השב"כ, המוסד והקריה הגרעינית; מרידור סירב להגיב; שרון: תיק החינוך יישאר בליכוד

ראש הממשלה הנבחר, אריאל שרון, מתכנן למנות את ח"כ דן מרידור לשר בממשלתו, כשבתחום אחריותו יהיו השירותים החשאיים: המוסד, השב"כ והקריה הגרעינית.

בגלי צה"ל נמסר כי בפגישה שתיערך הלילה בין השניים, יציע שרון למרידור משרד ממשלתי הדומה לזה שהציע לו לפני מספר חודשים ראש הממשלה היוצא, אהוד ברק, כשהזמין אותו להצטרף לממשלתו. מרידור סירב להגיב על הדברים, ואמר כי השיחות בינו לבין שרון הן פרטיות וכי הוא אינו מעוניין להתייחס אליהן בתקשורת. עם זאת, אישרו גורמים בסביבתו של שרון כי הוא יציע הלילה למרידור תפקיד של שר בממשלה.

שרון, אמר היום בפגישה עם נציגי התאחדות הסטודנטים, כי שר החינוך יהיה מהליכוד, וכי התיק לא יימסר לאף אחת מהשותפות הקואליציוניות. שרון ציין כי בכוונתו ליישם את המלצות ועדת וינגורד ולפעול להורדת שכר הלימוד באוניברסיטאות. בתוך כך הנחה שרון את צוות המשא ומתן של הליכוד בראשות אורי שני להציע את תיק הפנים לש"ס. המפד"ל, שמעוניינת אף היא בתיק החינוך, תקבל בתמורה את תיק השיכון. כמו כן, סירב שרון להעביר את תיק התקשורת לש"ס.

ובעבודה נמשכת גם הערב אי הבהירות: עד לשעה זו הגישו עשרה מהאישים הבאים את מועמדותם לתפקידי שרים בממשלת האחדות: השר שמעון פרס מעוניין לשמש בתפקיד שר החוץ, השרים בנימין בן אליעזר ומתן וילנאי וסגן השר אפרים סנה מעוניינים לשמש בתפקיד שר הביטחון. גם השרים רענן כהן ודליה איציק וחבר הכנסת שירי וייצמן הגישו את מועמדותם לתפקידי שרים וכך גם סלאח טריף. חברי הכנסת אבי יחזקאל ויוסי כץ הגישו את מועמדותם לתפקיד סגן שר. המועד האחרון להגשת מועמדות יהיה מחר בשעה בשעה תשע בבוקר.


0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully