וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קדה: הכנסות הרבעון השלישי ינועו בין 5.2-5.4 מיליון דולר

אלי דניאל

3.10.2003 / 8:50

בהכנסות ממכירת רשיונות תוכנה צפויה להירשם עלייה של למעלה מ-10% בהשוואה לרבעון הקודם - יסתכמו ב-2.3-2.4 מיליון דולר. בחברה צופים הפסד נקי של 400-500 אלף דולר

חברת ג'קדה הישראלית, המספקת פתרונות אינטגרציה למערכות Legacy ופתרונות Web-to-Host, פירסמה הבוקר את הערכותיה המוקדמות באשר לביצועיה ברבעון השלישי של השנה, רבעון אשר הדו"חות הכספיים בגינו יפורסמו ב-27 באוקטובר 2003.

החברה צופה כי הכנסותיה לרבעון השלישי ינועו בטווח שבין 5.2 מיליון דולר לבין 5.4 מיליון דולר, שיפור לעומת הכנסות של כ-5.1 מיליון דולר שנרשמו ברבעון השני של השנה, כמו גם בהשוואה להכנסות של כ-4.6 מיליון דולר שהושגו ברבעון המקביל.

באשר לפילוח ההכנסות, הרי שבחברה מעריכים כי ההכנסות ממכירת רשיונות תוכנה יצמחו בלמעלה מ-10% בהשוואה לרבעון הקודם, וב-25% בהשוואה לרבעון המקביל, כך שהם ינועו בטווח של 2.3-2.4 מיליון דולר. בג'קדה צופים כי ההפסד הרבעוני הנקי ינוע בין 400 אלף דולר ל-500 אלף דולר - ללא שינוי בהשוואה להפסד הנקי אותו רשמה החברה ברבעון השני ושיפור לעומת הפסדי הרבעון השלישי של שנת 2002.

"סך ההכנסות הכולל והרווחים הסתכמו מעט מתחת להערכות בשל פרויקטים בתחום השירות, אשר התחילו מאוחר משצפינו ברבעון", אמר גדעון הולנדר, מנכ"ל ג'קדה. הולנדר הוסיף כי "אנו שמחים עם הגידול בהכנסות מרשיונות תוכנה ובסך ההכנסות הכולל ושומרים על אופטימיות זהירה באשר לרבעון הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully