וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסים בכר מאמן בית"ר עד סוף העונה

3.3.2000 / 20:00

ההנהלה הודיעה למאמן הזמני כי ימשיך לאמן את הקבוצה. ובינתיים, שוב איומים על חייו של אלי גוטמן, רעייתו סמדר הגישה תלונה במשטרת חיפה

נסים בכר יהיה מאמנה של בית"ר ירושלים עד לסיום העונה. היום קיבל בכר הודעה רשמית על כך מההנהלה, לאור הפירסומים השונים על חוסר השקט ואי-הוודאות בקבוצה סביב עמדת המאמן.

בכר, ששימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בבית"ר, מונה בשבוע שעבר למאמנה הזמני של קבוצת הבוגרים לאחר שהמאמן אלי גוטמן אושפז בבית-חולים בשל בעיות בריאותיות. אברהם לוי אישר ל-ONE: "בכר ימשיך עד סוף העונה, אבל אם גוטמן ירצה לחזור לתפקיד הוא יוכל לעשות את זה ולעבוד במשותף עם נסים".

גוטמן אמר בתגובה: "אני מנסה לייצב את הבריאות שלי. בשלב זה אני לא מתעסק לא בבית"ר ירושלים ולא במה שאומרים מסביב".

בכר נפגש היום עם גוטמן בביתו של האחרון בחיפה, והשניים ליבנו את העניינים ביניהם בעקבות כל הפירסומים האחרונים בתקשורת על נתק ומחלוקות בין הצדדים.

הבעלים של בית"ר, גד זאבי, הקדים את שובו ארצה מברזיל ויחזור כבר הערב ארצה. זאבי אמור להיפגש עם גוטמן כדי לברר את מצבו ולהחליט לגבי עתידו בקבוצה.

איומים על חייו של גוטמן, שוב

כאילו כדי להשלים את תמונת היום, לביתו של אלי גוטמן הגיעו איומים טלפוניים על חייו של המאמן. בין השאר נאמר בשיחות: "אם גוטמן לא יתפטר מיד - נרצח אותו". רעייתו, סמדר, הגישה תלונה במשטרת חיפה, שפתחה בחקירה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully