וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה המרכזית למשקאות קלים מעלה קמפיין תדמיתי חדש לספרייט לקראת חודשי הקיץ

3.3.2000 / 20:00

על פי מחקרים שערכה החברה בקרב קבוצות מיקוד עלה כי הגישה השיווקית הקודמת למוצר: כשאתה באמת צמא - אתה שותה ספרייט, לא דיברה לקהל הישראלי בהיותה צינית מדי

נורית שר
ltpgt
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים משיקה מסע פרסום תדמיתי חדש למותג ספרייט לקראת חודשי הקיץ. בקמפיין הנוכחי מציגה החברה אסטרטגיה שיווקית חדשה למותג תחת הכותרת "תזרום. ספרייט".
lt/pgt

ltpgt
את הקמפיין החדש הפיק משרד הפרסום גלר נסיס בהשקעה של כמיליון דולר והוא יעלה בתחילת מארס בטלוויזיה בשלב ראשון ומאוחר יותר גם במדיות אחרות.

מנהל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, משה קטן, מסר: אסטרטגיית המותג החדשה נקבעה בתום מחקרים רבים שערכה החברה בישראל, שהראו באופן חד משמעי כי יש צורך באסטרטגיה שונה מזו הקיימת והמלווה כיום את ספרייט בעולם". קהל היעד אליו פונה הקמפיין החדש הוא נוער בגילאי 25-17.
lt/pgt

ltpgt
האסטרטגיה הקודמת של המותג עלתה תחת הסיסמה "כשאתה באמת צמא...אתה שותה ספרייט". מהחברה נמסר כי גישה זו לא תפסה בקרב הקהל הישראלי בהיותה צינית מדי כאשר העבירה מסר לקהל היעד לסמוך רק על עצמו, וכי הגישה החדשה משדרת אופטימיות רבה יותר.
lt/pgt

ltpgt
בגלר נסיס, האמונים גם על הפרסומת זוכת הפרסים של פאנטה מאמינים כי גם הפרסומת החדשה תזכה להדים דומים. סרטון הפרסומת של פאנטה, בו מצולמת קבוצת נערים ונערות משהקים על אנטנת לוויין במדבר, נרכש ע"י משווקות אחרות של פאנטה בעולם. קטן מסר כי בחברה מאמינים כי גם הסרטון החדש, שצולם בהונגריה, יאומץ ע"י שווקים נוספים בעולם.
lt/pgt

ltpgt
קרדיטים: מנהלת תקציב: כומי כרמון, מנהל קריאטיבי: רוני שניידר, תקציבאית: רונית ויינשטוק, ארט: זהר נעמן מפיקת משרד: סיגל שם-טוב, במאי הסרט: יריב גבר, חברת הפקה: קדישזון הפקות
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully