וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטרג'י, החברה הבת של גילת תקשורת, תספק ל-SBC מערכות לימוד מרחוק ב-600 אלף דולר

3.3.2000 / 20:00

המערכות, המיועדות להדרכת עובדים, מאפשרות פתרונות מבוססי אינטרנט ופתרונות המבוססים על שירותי וידיאו

גתית פנקס
ltpgt
חברת מנטרג'י, החברה הבת של גילת תקשורת בארה"ב, הודיעה היום כי תספק לחברת הטלקומוניקציה האמריקאית SBC את מערכות ה-TrainNet שלה, המשמשות ללימוד מרחוק. SBC תעשה שימוש במערכות כדי לאמן את עובדיה גם באמצעות שירותי וידיאו בזמן אמת. שווי העסקה כ-600 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
מחר תפרסם גילת תקשורת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנה כולה. על פי הערכות בית ההשקעות אופנהיימר, היא תדווח על הכנסות של 19 מיליון דולר לרבעון ועל הפסד של 47 סנט למניה. ברבעון השלישי דיווחה החברה על הכנסות של 18.5 מיליון דולר ועל הפסד של 1.2 דולר למניה, לאחר אזהרת הרווח שפירסמה.
lt/pgt

ltpgt
מערכת ה-TrainNet מאפשרת פתרונות מבוססי Web ופתרונות המבוססים על שירותי וידיאו. המערכת יוצרת, למעשה, כיתת לימוד וירטואלית, באמצעות קישוריות של LAN או WAN. במקור, המערכת היא של חברת לרלינק, שאותה רכשה גילת בשנה שעברה ואיחדה אותה עם חברה נוספת שרכשה, אלן תקשורת, אל חברה בת אחת כוללת בארה"ב - מנטרג'י.
lt/pgt

ltpgt
בתחילת החודש הודיעה גילת תקשורת כי פיטרה כ-50 עובדים בתקופה האחרונה, הן מהחברה הבת בארה"ב והן מישראל. בגילת תקשורת אמרו כי הפיטורין היו פועל יותר של החלטת החברה להתמקד בפיתוח מוצרי לימוד מרחוק מבוססי אינטרנט, ולצמצם את פיתוח מוצרי הלימוד מרחוק מבוססי הלוויין.
lt/pgt

ltpgt
גילת תקשורת נסחרת היום בנאסד"ק לפי שווי שוק של פחות מ-30 מיליון דולר. את המסחר פותחת היום המניה במחיר של 2.4 דולרים - מרחק עצום ממחיר השיא שלה, שהיה כ-45 דולר, ו-60% מעל למחיר השפל שלה, שאותו רשמה בתחילת השנה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully