וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינווייב תספק מערכות גישה אלחוטיות לטלמקס המקסיקאית ב-11 מיליון דולר

3.3.2000 / 20:00

שוויה של אינווייב, חברה בת של אי.סי.איי, הוערך השבוע על ידי UBS ורבורג ב-170 מיליון דולר; לפני מספר חודשים הוערך שוויה ב-1.9-1.3 מיליארד דולר

גתית פנקס
ltpgt
חברת אינווייב (InnoWave), החברה הבת של אי.סי.איי , הודיעה היום כי תספק לחברת טלמקס מקסיקו מערכות גישה אלחוטיות רחבות פס.
lt/pgt

ltpgt
לפי ההסכם שנחתם בין החברות, אינווייב תספק לטלמקס את מערכות ה-MultiGain Wireless שלה בעסקה ששוויה 11 מיליון דולר. את המערכות תתקין אינווייב באמצעות חברת אי.סי.איי מקסיקו. המערכות יאפשרו לחברה המקסיקאית אספקת שירותי תקשורת למנוייה ברחבי המדינה, כולל דיבור, העברת נתונים וקישור לאינטרנט. לטלמקס יותר מ-11.7 מיליון קווים, המאפשרים מתן שירותי תקשורת דיגיטלית על גבי רשת סיבים אופטית הפרושה על שטח של כ-50 אלף קמ"ר.
lt/pgt

ltpgt
מערכת ה-MGW של אינווייב תומכת בתדרים של 800 מגהרץ ועד 3.8 ג'יגהרץ, ועד כה התקינה אינווייב כ-450 אלף קווים ברחבי העולם. לפי הערכות בית ההשקעות יו.בי.אס ורבורג, שוויה של אינווייב מוערך ב-170 מיליון דולר והיא תניב הכנסות של 145 מיליון דולר בשנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
באוגוסט העריך בית ההשקעות גולדמן סאקס כי שוויה של אינווייב הוא 1.9-1.3 מיליארד דולר. לאחר מכן, תנאי השוק השתנו, ובנובמבר כבר סיפק בית ההשקעות הערכה אחרת, שדיברה על 1.6-1 מיליארד דולר - בהחלט הפרש של שנות אור מהשווי עליו מדברים ביו.בי.אס ורבורג. ההכנסות שצפו אז בגולדמן סאקס היו 165 מיליון דולר לשנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
אינווייב היתה אמורה להיות החברה הראשונה מתוך חמש החברות הבנות של אי.סי.איי שמונפקת, ואולם לא נראה כי אי.סי.איי תצליח לבצע מהלך שכזה בתקופה הקרובה - לא עם אינווייב ולא עם החברות הבנות האחרות שלה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully