וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון החזקות וקו מנחה לא יקימו במשותף את הערוץ הכלכלי

3.3.2000 / 20:00

מאיר שני, מנכ"ל קבוצת גאון תקשורת: "הפעילות עם קו מנחה הסתיימה, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים להפיק תכנים כלכליים אחרים"

רוני קורן-דינר

כפי שדיווחה אתמול לבורסה חברת קו מנחה (שבשליטת IDB ומשפחת בגס), הופסקה הפעילות המשותפת עם חברת גאון החזקות (שבשליטת בני גאון) להקמת ערוץ כלכלה ועסקים עצמאי באמצעות חברת TTV. הבעלות על החברה התחלקה בין קו מנחה (50%), בני גאון (25%) וקבוצת סיגלר (25%) .

שתי החברות חברו להקמת הערוץ באפריל 1999, ועתה החליטו להיפרד בשל מה שהגדירו בקו מנחה: "נוכח ההתפתחויות האחרונות בתנאים ובסביבת העסקים בתעשייה בכלל ובענף התקשורת".

במהלך השנתיים שחלפו הקים בני גאון יחד עם אחיו יהורם את קבוצת "גאון תקשורת", שנערכה להתמודד במכרז לערוץ המסחרי הנוסף. כחודשיים לפני המועד האחרון להגשת ההצעות פרשה הקבוצה מההתמודדות, אך הכריזה כי בכוונתה להפיק ולמכור תכנים עצמאיים וכן להתמודד במכרזים לערוצים הייעודיים בכבלים. בין השאר, החלה הקבוצה בהליך רכישת 23% מהבעלות בזכיינית ערוץ 2 טלעד, במקום קבוצת שמרוק.

"הפעילות עם קו מנחה הסתיימה, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים להפיק תכנים כלכליים אחרים", אמר ל-TheMarker.com מאיר שני, מנכ"ל גאון תקשורת. "אנחנו חברת תכנים, ולא מן הנמנע כי נפיק תכנים או אפילו ערוץ כלכלי עבור חברה אחרת". שני ציין עוד כי בכוונת הקבוצה להתמודד על הפקת הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, שייסגר ב-8 במאי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully