וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקון תספק לבנק העממי של סין מערכת וידיאוקונפרנס בהיקף של כ-2 מיליון דולר

3.3.2000 / 20:00

החברה, הנסחרת בצרפת, תספק לבנק הסיני 143 מערכות MediaConnect 8000; גם רדוויז'ן בעסקה - תספק לסינים 28 יחידות Multi-point Control Units

אילן מוסנאים
ltpgt
חברת ויקון מהרצליה, הנסחרת בבורסת הנובו מרשה בצרפת, תספק לבנק העממי של סין (PBC), הרשות הבנקאית המרכזית של ממשלת סין, את מערכת הווידיאוקונפרנס הגדולה ביותר המבוססת על IP שנפרשה אי פעם בסין.

הפרישה צפויה להסתיים במחצית הראשונה של שנת 2001 ובמסגרתה יצוידו המשרדים העסקיים של הסניפים האזוריים של PBC ב-143 מערכות חדרי ישיבות של MediaConnect 8000 של ויקון, בהיקף של כ-2 מיליון דולר, יחד עם 28 Multi-point Control Units - MCU של RadVision.
lt/pgt

ltpgt
זוהי הפרישה הנרחבת השנייה של ויקון בסין, והיא באה לאחר ההתקנה הראשונית המוצלחת של פרויקט וידיאוקונפרנס המבוסס על פרוטוקול IP עבור הסניפים האזוריים של PBC של TianJin על פני 4 מחוזות ברשת המימון הלאומית של סין (CNFN). נכון להיום, הבנק העממי של סין רכש בסך הכל 180 מערכות MediaConnect 8000, וכן 35 יחידות MCU.
lt/pgt

ltpgt
ה-PBC פיתח את רשת הווידיאוקונפרנס המבוססת על IP כך שתשרת משרדים אזוריים ראשיים הממוקמים על פני 11 מחוזות. היוזמה מכוונת לשפר את יכולות הבנקאות האלקטרונית של סין ולענות על צרכיה של סין למערכת תקשורת מתקדמת.

Radvision היא השותפה האסטרטגית העתיקה יומין של ויקון, וכתוצאה מכך ויקון היא מפיצה מובילה עולמית של ציוד תשתית תקשורתית של Radvision. בערכת הפיתוח של ויקון (VDKTM) ייעשה שימוש בתוכנית פיתוח התוכנה על מנת לתמוך בפיתוח המשני.

לדברי ריצ'ארד לי, מנהל סניף ויקון בסין, "הפתרונות של ויקון, המיושמים על הרשת של PBC, יביאו להאצה משמעותית של יוזמת הבנקאות האלקטרונית של סין. זוהי דוגמה נוספת למחויבותה של ויקון להוביל את השוק הסיני." לוי מוסיף, "הטכנולוגיה המתקדמת של ויקון ופתרונות הווידיאוקונפרנס המלאים ימלאו לבטח תפקיד גדול יותר בצמיחתה הכלכלית של סין."

חברת ויקון מפתחת ומייצרת מגוון מקיף של פתרונות תקשורת חזותית לסביבה העסקית. מוצרי החברה מאפשרים למשתמשים רמה גבוהה של איכות השירות (QoS) עבור תקשורת חזותית ברשתות המבוססות על פרוטוקול IP.
lt/pgt

ltpgt
הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-10.5 מיליון דולר והיא הפסידה ברבעון 4.4 מיליון דולר. בסיכומה של שנת 2000 הגיעו רשמה החברה הכנסות של 36.1 מיליון דולר והפסד שנתי של 6.5 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully