וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוש את אירופה

3.3.2000 / 20:00

ארבע קבוצות כדורסל ישראליות יתמודדו הערב במסגרות האירופיות השונות. עירוני ר"ג תארח את מלאגה בקוראץ', רמה"ש ואליצור חולון יתמודדו ברונקטי, ורק רעננה תעביר עוד ערב במוסקבה


ארבע קבוצות ישראליות יתמודדו הערב במסגרות האירופיות השונות בכדורסל. מבין ארבעת המשחקים, דווקא משחקי הנשים בגביע רונקטי נראים כבעלי אפשרות וסבירות להעפלה לשלבים הבאים.

שלושה מוקדים יהיו הערב, כאשר דווקא במפעל היוקרתי מכולן, הסופרוליג, לא יעורר משחקה של רעננה במוסקבה הרבה עניין. בגביע קוראץ' תתמודד עירוני ר"ג בשלב רבע הגמר עם מלאגה החזקה. בגביע רונקטי יתמודדו אליצור חולון וא.ס רמת השרון עם יריבות מאיטליה ומאוקראינה ועם סיכוי לא רע להעפיל לחצי הגמר.

רבע גמר גביע קוראץ': עירוני ר"ג - מלאגה


עירוני ר"ג תתמודד הערב (21.00, שידור ישיר בערוץ הספורט) עם אחת הקבוצות החזקות בכדורסל הספרדי, מלאגה, במסגרת רגע גמר גביע קוראץ'. המשחק הערב ברמת גן יהיה הראשון מבין שניים שייערכו בין הקבוצות, והתוצאה שתשיג הערב ר"ג תיקבע איזה ערך יהיה למשחק הגומלין.

הניצחון בסיבוב הקודם על רג'יו קאלבריה היו יכולים לעודד מעט את חניכיו של המאמן, אריק שיבק, שבבית אפשר לעשות תוצאה טובה גם מול הספרדים החזקים. אבל הפסד הליגה מול רעננה ביום ראשון, שלא היה רחוק מתבוסה, מחזיר את ר"ג למציאות ולהכרה שהערב צפוי להם משחק סופר-קשה.

מלאגה מדורגת שניה בליגה הספרדית עם מאזן של 5:17. מאמנה, בוז'ידאר מאלקוביץ', הוא אחד המאמנים הידועים ביבשת. סגל השחקנים כולל את הקרואטי, וליקו מרסיץ', והצרפתים, פרדריק וייס ומוסטאפה סונקו. אולי החזרה לכדור הכתום תעשה משהו טוב לחניכיו של שיבק.

רבע גמר גביע רונקטי: ספציה - רמת השרון; חולון - ז'פורוז'י


א.ס רמת השרון ואליצור חולון יעשו היום את הצעד הראשון לקראת העפלה אפשרית לחצי גמר גביע רונקטי. העפלה של קבוצה ישראלית אחת מבין השתיים יבטיח לישראל נציגה בגביע אירופה לאלופות בשנה הבאה.

הניצחון של רמת השרון על פארמה בסיבוב הקודם העלה בקבוצה את רף הציפיות לקראת המשך המשחקים. הערב (21.30) תתמודד הקבוצה הישראלית מול ספציה האיטלקית, שבהשוואה לפארמה מדובר בקבוצה פחות חזקה. המטרה של אורנה אוסטפלד ושחקניות רמת השרון תהיה, במקרה הגרוע, לחזור עם הפסד מינימלי מאיטליה.


אליצור חולון תנסה לעשות היסטוריה בתולדות המועדון ולהעפיל לחצי הגמר ברונקטי. המשחק הערב בחולון (20.30, שידור ישיר בערוץ הספורט) מול ז'פורוז'י האוקראינית נראה קל יותר מזה של רמת השרון.

מאמן חולון, חנן קרן, אמר אמש כי חולון מסוגלת לעבור את הקבוצה האוקראינית. האוקראיניות חזקות מאוד בבית ולכן תצטרך חולון להשיג הערב ניצחון בפער נקודות גבוה ככל האפשר. ויקי ג'ונסון, עליה תסתמך חולון גם הערב, שכבר הופיעה עם רמת השרון בגמר רונקטי, תהיה חייבת להוציא מעצמה את המכסימום כדי להשאיר לחולון סיכוי בגומלין בשבוע הבא.

סופרוליג: צסק"א מוסקבה - מכבי רעננה


בימים כתיקונם היה אמור משחק הסופרוליג לתפוס את הבמה הראשית. אבל מצבה העגום של רעננה בתחתית טבלת הבית והיעדר סיכויים להעפיל לשלב הבא, מוציאים את העניין מהמשחק הערב מול צסק"א המדורגת שניה בבית.

במטרה המוצהרת של רעננה: לחזור עם כמה שפחות נזק מהמשחק הערב. ללא קורי קאר וללא יותר מדי מוטיווציה, הסיכוי לתבוסה נראה יותר מסביר.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully