וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת המרכז תתכנס הבוקר להכריע את גורלה

3.3.2000 / 20:00

שחק: "הדבר ייעשה בהסכמה, כדי לא למנוע ממי מחברי הסיעה להצטרף לממשלה"; מילוא: נשאר מאוחדים עד הסוף; שרון: הסיעה, כולה או מקצתה, שותפה רצוייה

חברי סיעת המרכז יתכנסו הבוקר על מנת להחליט על גורל המפלגה. למעשה, התפרקה הסיעה כבר בבחירות האחרונות כשמחצית מחבריה תמכו בשרון והנותרים בברק.

"קיבלנו החלטה, שבמידה ויוחלט על פירוק, הדבר ייעשה בהסכמה, כדי לא למנוע ממי מחברי הסיעה להצטרף לממשלה", צוטט ב"ידיעות אחרונות" ראש המפלגה, אמנון שחק. המפלגה פנתה במקביל ליועץ המשפטי של הכנסת על מנת שזה יחווה דעתו אם פירוק מרצון, דינו כהתפלגות. בנושא זה קבע היועץ: אם כל חברי הסיעה יסכימו על הפירוק, הדבר לא יחשב כהתפלגות ולא ימנע מחברי המפלגה להצטרף לממשלה. השר רוני מילוא אמר בתגובה כי המפלגה לא תתפרק ותמשיך לפעול כסיעה מאוחדת עד תום כהונת הכנסת הנוכחית.

לשכת שרון מסרה אתמול כי סיעת המרכז, כולה או מקצתה, נחשבת לשותפה רצויה בקואליציה. עוד נמסר כי דן מרידור מיועד לכהן כשר בממשלה אם יקבל על עצמו את התפקיד ששמור עבורו, דבר שיתברר רק לאחר חלוקת התיקים ליתר השותפות לממשלה.

שמות נוספים במפלגת המרכז שהועלו כמועמדים לשרים הם רוני מילוא ואמנון ליפקין שחק. החברים הנותרים, דליה רבין פילוסוף ואורי סביר, הביעו בעבר רצון להצטרף למפלגת העבודה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully