וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר שלאחר הסגירה: יצרנית השבבים אבנקס צללה ב-20.5% בעקבות אזהרת רווח

3.3.2000 / 20:00

שלוש יצרניות שבבים הנמיכו את תחזיותיהן לרבעון הנוכחי; אלטרה ירדה ב-5% לאחר הנמכת תחזית ההכנסות

יהודה שויצר
ltpgt
המסחר שלאחר הסגירה עמד בסימן אזהרות הרווח משחקני המשנה בענף המוליכים למחצה. אמש לאחר הסגירה בוול סטריט הנמיכו יצרניות השבבים אלטרה (סימול ALTR), אבנקס (סימול AVNX) וצ'רטרד סמיקונדקטר (סימול CHRT) את תחזיותיהן לרבעון הראשון של השנה.
lt/pgt

ltpgt
על פי ההערכות אזהרות אלה יוסיפו לאווירה השלילית השוררת בענף המוליכים למחצה לאחרונה, לאחר שחברות מהשורה הראשונה ובראשן טקסס אינסטרומנטס, מוטורולה ומיקרון כבר פירסמו תחזיות עגומות לרבעון הנוכחי.
lt/pgt

ltpgt
אלטרה הזהירה כי הכנסותיה יפלו ב-20% מהכנסותיה ברבעון הרביעי של השנה. החברה העריכה כי מכירותיה יסתכמו בפחות מ-300 מיליון דולר לעומת תחזיות להכנסות של 412 מיליון דולר. המניה איבדה 5% במסחר שלאחר הסגירה.
lt/pgt

ltpgt
אבנקס, המייצרת מעבדים המאיצים את המהירות והקיבולת של רשתות תקשורת אופטית, צללה ב-20.5% במסחר לאחר הסגירה, בעקבות קיצוץ תחזית הרווח שלה ב-20% ל-3 סנטים למניה בלבד. החברה גם הנמיכה את תחזית הרווח ל-2001 ל-15 סנט למניה לעומת תחזיות לרווח של 25 סנט למניה.
lt/pgt

ltpgt
צ'רטרד סמיקונדקטר נחתכה ב-19.5% לאחר שהנמיכה את תחזית הרווח וההכנסות לרבעון הנוכחי. החברה המייצרת שבבים לתעשיית הטלקום הודיעה כי הכנסותיה ייפלו ב-35% מהכנסותיה ברבעון הרביעי. החברה הודיעה גם כי תרשום הפסד של 24-22 סנט למניה לעומת תחזיות לרווח של 4 סנטים למניה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully