וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומסופט חילקה אופציות לכל 90 עובדיה

3.3.2000 / 20:00

מנכ"ל החברה: בכוונתנו להוסיף מדי שנה אופציות נוספות כדי לשמר את אינטרס העובדים בהצלחת החברה

עינב בן יהודה
ltpgt
חברת קומסופט הודיעה לפני כחודש על חלוקת אופציות לכל העובדים. החברה הודיעה כי תחלק 170 אלף אופציות ל-90 העובדים.
lt/pgt

ltpgt
דב פאר, מנכ"ל החברה, ציין היום כי למרות ההאטה בשוק ההיי-טק, חברות עדיין מתאמצות לשמר את עובדיהם: "שימור העובדים נעשה בדרכים רבות, אחת מהם היא חלוקת אופציות. בכוונתנו להוסיף מדי שנה אופציות נוספות על מנת לשמר את אינטרס העובדים בהצלחת החברה". מימוש האופציות יתאפשר על פני תקופה של 4 שנים.
lt/pgt

ltpgt
החברה אינה נעזרת רק באופציות כדי לשמור על שביעות רצונם של העובדים. פאר מציין כי לאחרונה פנו שני עובדים וביקשו לקבל במסגרת הסכם הליסינג אופנוע ולא רכב. בחברה החליטו לקנות עבור שני העובדים את האופנועים.
lt/pgt

ltpgt
דרך נוספת בה נקטו בקומסופט להגברת מעורבות העובדים היתה הקמת צוותי חשיבה שגיבשו תוכנית הכוללת כיוונים טכנולוגיים ושיווקיים אליהם תפנה החברה.
lt/pgt

ltpgt
פאר מאמין כי החברה תשמור על קצב הגידול הנוכחי גם בשנה הבאה, העומד על 20%. לדבריו הפגיעה בשוק ההיי-טק נותנת אותותיה בנכונות העובדים להתפשר על תנאי השכר.
lt/pgt

ltpgt
קומסופט טכנולוגיות שייכת לקבוצת פורמולה מתמחה במתן פתרונות כוללים למערכות עיבוד נתונים תפעוליות (OLTP Systems), מערכות תובנה עסקיות (Business Intelligence), פרויקטים בתחום הסחר האלקטרוני (e-Business) , פרויקטים לסביבת WEB ולניהול המידע בארגון (Knowledge Management) .
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully