וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: נשים מבוגרות רוצות גברים צעירים

30.9.2003 / 11:39

שליש מהנשים האמריקאיות בגילאי 40-69 יוצאות עם צעירים מהן. ואולם, רק 2% מהן עושות סקס בפגישה הראשונה. החוקרים: הסטיגמה על הבתולה הזקנה מתה

סקר מקיף על חיי המין של הרווקים והרווקות בארה"ב, מגלה כי כשליש מהנשים המבוגרות (בשנות ה-40 וה-60 לחייהן) יוצאות עם גברים צעירים מהן.

ממצאי הסקר, שפורסם במגזין של האגודה ל"תמיכה באמריקאים מעל גיל 50", חושפים פרטים חדשים על עולמם של הרווקים המבוגרים. סקס בפגישה הראשונה? רק 2% מהרווקות המבוגרות הודו בכך. זאת, לעומת 20% מהגברים. ומה באשר לתדירות יחסי המין? 60% מהנשים ו-45% מהגברים אמרו כי לא קיימו יחסים בחצי השנה האחרונה.

סוכנות הידיעות איי.פי דיווחה כי הסקר הקיף 1,407 גברים ו-2,094 נשים בגילאי 40-69. מכל הממצאים שעלו בסקר, המפתיע מכולם מתייחס להרגלי הבילוי של הנשים המבוגרות. מסתבר, שבתקופה האחרונה קיימת מגמה הולכת וגוברת של נשים המעדיפות לצאת עם גברים צעירים מהן. התופעה זכתה לתהודה בזכות השחקנית דמי מור, 40, שמנהלת רומן עם אשטון קוצ'ר, הצעיר ממנה ב-15 שנים.

"לנשים היום יש כסף ועבודה ואין שום בעיה לצאת עם גברים צעירים מהם", מסר סטיב סלון, שערך את הסקר. לדבריו, "היום כבר אין סטיגמה על נשים שיוצאות עם גברים הצעירים מהן בכמה שנים. המצב לא היה ככה לפני 20 שנה". בקרב הגברים, אגב, התופעה נפוצה יותר: 66% מהם דיווחו כי הם יוצאים עם נשים צעירות.

60% מהגברים לא עושים מספיק אהבה

כשנשאלו על הסיבה ל"דייט", בחרו רוב הנשאלים באופציה של "כיף וחברה". רק 11% מהגברים ו-2% מהנשים ציינו את הסקס כמניע, ורק 7% מהנשים ו-10% מהגברים דיברו בכלל על חתונה. לדברי סלון, "הממצאים מייצגים נטייה שונה מבעבר של השלמה עם עצמך, וחוסר עניין בקשר רציני ומחייב".

ממצאים מעניינים נוספים שעלו מהסקר, הראו כי 60% מהגברים ו-35% מהנשים התלוננו שהם לא עושים מספיק אהבה. 30% מהרווקים והרווקות דיווחו על קשיים במציאת פרטנר לדייט.

לדברי עורכי הסקר, הממצאים מבטאים מגמות הקשורות לעלייה בשכיחות הגירושין. לטענת החוקרים, השינויים בגישה תואמים את הגיל של ה"בייבי בומרס" (תינוקות שנולדו לאחר מלחמת העולם השניה) - הדור שאימץ חיי מין ליברליים. "מדובר באותו דור שמכיר יותר בגירושין וששינה את יחסו אל נשים מבוגרות, שבעבר כונו בתולות זקנות ופמניסטיות", אמר סלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully