וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-1999 ובאמצע 2000 נייס נחשבה למובילת שוק ההקלטות הדיגיטליות, אולם התמונה השתנתה"

3.3.2000 / 20:00

כך אומרים בסלומון סמית ברני; לדבריהם, נייס היא עדיין בעלת נתח השוק הגדול ביותר, אולם מתחרותיה מצליחות להעמיק את אחיזתן בשוק

גתית פנקס
ltpgt
"נייס נותרה עם נוכחות חזקה בשוק הציוד למרכזי שירות לקוחות, ואנחנו מאמינים כי היא יכולה לעשות מהפך של ממש", כך פותחים האנליסטים ויקטור הלפרט ורובין נזרזדה מבית ההשקעות סלומון סמית ברני את הדו"ח האופטימי שלהם על חברת נייס , בתגובה לפרסום תוצאותיה הכספיות.
lt/pgt

ltpgt
נייס "הצליחה" לעמוד באזהרת הרווח שסיפקה לרבעון השני, כשדיווחה על הכנסות של 36.3 מיליון דולר לרבעון הרביעי. עם זאת, שולי הרווח הגולמי של החברה צנחו לרמה של 32.5% ברבעון, וזאת לעומת רמה של 50% אליה הרגילה החברה את משקיעיה בעבר.
lt/pgt

ltpgt
ההפסד למניה הסתכם ב-95 סנט למניה ברבעון הרביעי, לעומת רווח של 44 סנט למניה (מתוקן) ברבעון השלישי. ההערכות הן כי ברבעון הקרוב, הראשון של 2001, נייס תדווח על הפסד גדול אף יותר, 1.05 דולר למניה.
ltbrgt
lt/bgtנייס חווה תחרות קשה בשוק ההקלטות הדיגיטליותltbgt
האנליסטים מעודדים מהעובדה שמכירותיה של נייס בצפון אמריקה הצליחו לצמוח בכ-40% בשנת 2000, אך עם זאת הם מציינים כי היה זה על חשבון המכירות באירופה. לדבריהם, הדבר ארע לאור תחרות קשה בה נתקלת החברה מכיוונן של שחקניות אירופיות, כמו Racal ו-Eyretel.
lt/pgt

ltpgt
הלפרט ונזרזדה מעדכנים כי נייס מתכוונת להרחיב את הכנסותיה מאזור אירופה, ולצורך כך אף הקימה משרד חדש בבריטניה. עם זאת, הדבר לא צפוי להיות קל, והיא תוסיף ותסבול מתחרות קשה באזור גיאוגרפי זה.
lt/pgt

ltpgt
בסלומון סמית ברני אומרים כי האווירה בשוק מרכזי שירות הלקוחות נותרת "בריאה", כפי שניתן היה לראות מכיוון עסקיהן של המתחרות, דוגמת חברת קומברס אינפוסיס של קומברס , חברת Witness מערכות (סימול WITS) וחברת Eyretel.
lt/pgt

ltpgt
"ב-1999 ובאמצע 2000 נייס נחשבה למובילת שוק, אולם התמונה השתנתה", אומר צמד האנליסטים, ומוסיף כי נייס היא עדיין בעלת נתח השוק הגדול ביותר, אולם מתחרותיה נושפות בעורפה, כולל קומברס אינפוסיס, והן מצליחות להעמיק את אחיזתן בשוק.
lt/pgt

ltpgt
על בסיס העובדה שנייס נסחרת במכפיל מכירות של 1 על בסיס ההכנסות הצפויות ל-2001, ובמכפיל רווח של 12 על בסיס התחזיות ל-2002, האנליסטים מותירים למניה המלצת "ניטרלי" בסיכון בינוני, ומחיר יעד של 15 דולר - ב-20% מעל למחירה כיום.
lt/pgt

ltpgt
הלפרט ונזרזדה מעריכים כי הצמיחה העתידית של נייס תבוא ודאי מתחום מרכזי שירות הלקוחות, הצפוי לצמוח בכ-33% בשנה. בבית ההשקעות מעריכים כי ב-2001 כולה נייס תדווח על הכנסות של 145 מיליון דולר והפסד של 1.16 דולרים למניה. שולי הרווח הגולמי, כך צופים האנליסטים, יסתכמו ב-46.7% בשנת 2001, וההפסדים התפעוליים יהיו 22.8 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
ב-2002 התמונה צפויה להשתפר, והחברה תדווח, להערכת האנליסטים, על רווח תפעולי של 12 מיליון דולר ורווח נקי של דולר למניה. ההכנסות יסתכמו ב-205 מיליון דולר, מה שישקף צמיחה שנתית של 41%.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully