וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר שואף לנהוג יותר מהר העונה

3.3.2000 / 20:00

אלוף העולם בפורמולה 1 מספר כי בנעוריו עבד כמכונאי ולא העז לחלום שיצליח להתפרנס מנהיגה. בעונה הקרבה ירוויח שומאכר מעל 50 מיליון דולר, והוא עדיין מאוד אוהב לנהוג

תומר שי


אלוף העולם במירוצי פורמולה 1, מיכאל שומאכר, אומר כי הוא מעולם לא חלם שירוויח כל כך הרבה כסף בתחום הספורט המוטורי.

שומאכר, שעבד בצעירותו כמכונאי במוסך, סיפר לעיתון בילד כי בימים הרחוקים ההם הרוויח כ-940 דולר לחודש. "הייתי גאה מאוד. עבורי זה היה הרבה כסף. לא תיארתי לעצמי שאי פעם אעשה כסף מנהיגה" - דברי שומאכר. "אם כל זה לא היה קורה, הייתי בוודאי עובד כמכונאי רכב - והייתי שמח בחלקי".

הכנסתו העונתית של נהג פרארי הגרמני הוערכה בעיתון כ-51 מיליון דולר. המרשרשים מתחלקים בערך כך: 35 מיליון דולר שכר מפרארי, 9 מיליון מנותני חסות שונים ו-7 מיליון ממכירות של מזכרות ופריטים שרוכשים מעריצים ואספנים (דוגמת חולצות וצעיפים בכדורגל).

הנהג בן ה-32 אמר כי בעונה האחרונה היה מצוי בשיא כושר הנהיגה שלו, אך הוא מקווה להיות מהיר יותר בעונה הבאה.

"אני לא יודע אם אוכל להוציא מעצמי יותר העונה, אבל זה לא אומר שלא נצליח להיות מהירים יותר. תמיד אפשר לשפר את המכונית.

"נמאס לי לשמוע שאלות בדבר הארכת או אי הארכת החוזה שלי עם פרארי. אני נוהג בשביל פרארי ואוהב את הקבוצה. אין שום סיבה למהר".

מיכאל שומאכר זכה באליפות 3 פעמים בסך הכול: פעמיים רצופות בשנים 94' - 95', במדי קבוצת בנטון, ופעם נוספת ב- 2000 במדי פרארי, לה הביא תואר אליפות ראשון מזה 21 שנים.

בעונת 2001, שנפתחת בעוד כשבוע באוסטרליה, הוא שואף להשיג, בנוסף לאליפות רביעית, גם את מספר נצחונות הקריירה הגבוה בהיסטוריה של מירוצי פורמולה 1, ולנפץ את השיא שנמצא עדיין בידיו של נהג העבר הגדול, "הפרופסור" הצרפתי, אלאן פרוסט (51 נצחונות בקריירה).

ולחשוב ששומאכר, לדבריו, בכלל לא התעניין במיוחד במירוצי פורמולה 1 כשהיה נער צעיר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully