וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר: עיצומים במשרדי הממשלה

28.9.2003 / 17:04

עובדי המדינה יפתחו בעיצומים ללא הגבלת זמן במחאה על הקיצוצים. לא יקבלו לקהל ולא יענו לטלפונים. ההסתדרות: זו רק ההתחלה

עובדי המדינה ינקטו בעיצומים ללא הגבלת זמן החל ממחר בבוקר, במחאה על הקיצוצים במשרדי הממשלה. העובדים לא יקבלו קהל ולא יענו לטלפונים. בגלי צה"ל דווח כי עיצומים דומים יינקטו בסניפי הביטוח הלאומי, בשירות התעסוקה, ובמשרדי מכס, המע"מ, הטאבו ומס ההכנסה. גם המזכירות המשפטיות והקלדניות בבתי המשפט ישבתו.

בהסתדרות מאיימים להחריף את העיצומים לאחר החגים. זאת, במידה שמשרד האוצר לא יפתח במשא ומתם עימם בנושא דרישותיהם. שלשום אמר יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, כי הציבור יבין את העובדים ויתמוך במאבקם.

"בכל מקום שאני מסתובב אזרחים אומרים לי, חבל שאתם נותנים איזשהו צ'אנס למשרד האוצר והוא ממשיך לפגוע בנו, אני חושב שהתמיכה ברחוב תהיה כשהמאבק יסתיים, והמאבק חייב להחזיר את מדינת ישראל להיות מדינה נורמלית", אמר פרץ.

הממונה על השכר באוצר, יובל רכלבסקי, אמר לפני החג כי כל עובד מדינה שינקוט עיצומים בשבוע הבא, שכרו יקוצץ בגין עבודה חלקית. באוצר הביעו תמיהה על הכרזת ההסתדרות. לטענת האוצר, תקציב המדינה לשנת 2004 כולל שורה של שינויים מבניים וצעדי התייעלות בשירות הציבורי.

באוצר טוענים כי השינויים אינם עומדים בסתירה להסכמים קודמים עם ההסתדרות. לטענת המשרד, ההסכם שנחתם עם ההסתדרות במסגרת התכנית הכלכלית בחודש מאי אינו מתייחס לשינויים מבניים וסגירת יחידות בשירות הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully