וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו.בי.אס ורבורג: לאי.סי.איי צפוי הפסד תפעולי של 35 מיליון דולר ברבעון הנוכחי

3.3.2000 / 20:00

בנק ההשקעות מעריך את שוויה של לייטסקייפ, חטיבת האופטיקה של אי.סי.איי, ב-778 מיליון דולר; מעלה את המלצתו למניה מ"החזק" ל"קנייה" ומציב מחיר יעד הגבוה ב-56% ממחיר השוק

אלי דניאל
ltpgt
בנק ההשקעות יו.בי.אס ורבורג מעדכן היום את המלצתו למניית אי.סי.איי . האנליסט יונתן האף מעלה את המלצתו למניה מ"החזק" ל"קנייה" תוך שהוא מוריד את מחיר היעד מ-17 ל-15 דולר (56% יותר ממחירה בנאסד"ק). העדכון נעשה בהתבסס על הערכת שוויה של החברה כולה על 5 חטיבותיה ו-ECTel.

האף מציין כי מאז ההודעה על פיצול החברה ל-5 חברות חדשות, ירד מחיר המניה בעשרות אחוזים, שכן תזמון ההודעה בא בשעה של חולשה בשוק התקשורת. החברה השלימה לאחרונה את אחד הרבעונים הגרועים בתולדותיה, בו דיווחה על הפסד תפעולי של כ-120 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
האנליסט אינו צופה שיפור משמעותי ברבעון הראשון של שנת 2001. להערכתו, ההפסד התפעולי יסתכם ברבעון זה ב-35 מיליון דולר. עם זאת, הוא מעריך כי בפני החברה מספר אלטרנטיבות להציף ערך, ובמהלך שלושת החודשים הקרובים היא תצליח לעשות כן.
lt/pgt

ltpgt
האף מעריך כי חטיבת האופטיקה, לייטסקייפ, המוכרת כיום גם את מערכת ה-XDM החדשה, שווה לפחות כמו שוויין של 4 החטיבות האחרות של החברה ושוויה של אי.סי.טל.
lt/pgt

ltpgt
האף מעריך כי ישנם משקיעים אסטרטגיים ופיננסיים המעוניינים להשקיע בלייטסקייפ לפי ערכה הנוכחי, ולנוכח מצב המזומנים של החברה, נראה כי משהו אכן יקרה. הוא מציין כי מועצת המנהלים של החברה נחושה בהחלטתה לקדם את תהליך המכירה של לייטסקייפ.
lt/pgt

ltpgt
להערכת האף, שוויה של חטיבת האופטיקה הוא כ-778 מיליון דולר, ועל פי התחזיות, היא צפויה לייצר הכנסות בהיקף של 288 מיליון דולר ב-2001. שוויה של חטיבת הגישה לפס הרחב, אקסס, הוא כ-115 מיליון דולר, והיא צפויה להכניס בשנת 2001 כ-320 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
שוויה של החטיבה האלחוטית, אינווייב, מוערך ב-170 מיליון דולר והיא צפויה להניב הכנסה של 145 מיליון דולר בשנה הנוכחית. שוויה של חטיבת הטרנספורט, אנאוויס, מוערך ב-243 מיליון דולר ותחזית המכירות לגביה לשנה זו עומדת על 180 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
שווי חטיבת התקשורת המסורתית, הכוללת את תחומי ה-NGTS וה-DCME, מוערך בכ-104 מיליון דולר. חטיבה זו צפויה להניב הכנסה של כ-256 מיליון דולר בשנת 2001. באשר לאי.סי.טל (ECTel) , האנליסט מעריך את שוויה בכ-182 מיליון דולר וצופה לה היקף מכירות של 79 מיליון דולר ב-2001.
lt/pgt

ltpgt
בהתאם להערכות האמורות, שוויה של חברת אי.סי.איי מוערך ב-1.58 מיליארד דולר, ובהתאם לשווי זה נקבע מחיר יעד של 15 דולר למניה.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lt/pgt

ltpgt
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully