וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון קוריאה: "ראמספלד הוא דיקטטור פסיכופת"

רויטרס

27.9.2003 / 17:50

פיונגיאנג תוקפת בחריפות את שר ההגנה האמריקאי אחרי שהעריך כי המדינה הקומוניסטית בדרך לקריסה. עוד נאמר כי ראמספלד הוא אנאלפבית פוליטי

צפון קוריאה תוקפת בחריפות את שר ההגנה האמריקאי, דונלד ראמספלד, בעקבות הביקורת שהשמיע נגדה והערכותיו כי היא תקרוס בקרוב. בתגובת פיונגיאנג כונה ראמספלד "דיקטטור פסיכופת" ו"אנאלפבית פוליטי".

שר ההגנה האמריקאי אמר לנציגים כלכליים של ארה"ב ודרום קוריאה כי בתמונת לוויין של קוריאה התלויה במשרדו רואים בבירור כי מרבית הצפון חשוך בעוד הדרום מואר. "בעוד המצב בצפון קוריאה נראה עגום אני בטוח כי יום אחד החירות תגיע לאנשים שם ותאיר את המדינה המצויה תחת דיכוי באור של תקווה והבטחה", אמר.

סוכנות הידיעות של הצפון פירסמה הודעה האומרת כי "הערותיו של ראמספלד מוכיחות כי הוא רק איש זקן, אנאלפבית פוליטי ואינו יכול להסתגל למצב הנוכחי בו מדינות מעודדות דו קיום - בניגוד לאמונותיו". עוד נכתב כי "לא סביר שהוא (ראמספלד) ידבר אמת כיוון שהוא דבק בהטרדת השלום והביטחון בחלקים שונים בעולם ובהצתת מלחמות. להתפרצויות שלו, יש להתייחס בשל כך בתור זעקה נואשת של פסיכופת על ערש דווי". התגובה מפיונגיאנג ציינה כי שר ההגנה האמריקאי שנוא ומקולל בכל רחבי העולם.

תגובתה הקיצונית של צפון קוריאה באה אחרי הודעה קודמת בה כונה נציג משרד החוץ האמריקאי באזור, ג'ון בולטון, "חלאה אנושית" אחרי שזה העיז להגיד כי מנהיג הצפון, קים ז'ונג איל הוא "דיקטטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully