וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועה קשה בפיגוע ירי באזור עטרות שליד ירושלים

3.3.2000 / 20:00

נפגעה מירי בחזה והועברה לבית החולים הדסה עין כרם; הפלסטינים: בן 50 מרמאללה נהרג הלילה מפגיעת טנק בביתו; חשד: תושב כפר סבא שגופתו נמצאה אמש במושב חגור, נרצח על רקע לאומני

בשעות אחר הצהריים, נפתחה אש לעבר רכב ישראלי, שנסע בין עטרות למחנה עופר, סמוך לגבעת זאב בירושלים. אישה אחת, בת 48, נפגעה באורח בינוני עד קשה מירי בחזה, והיא הועברה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שני פצועים נוספים נפגעו באורח קל עד בינוני והועברו לטיפול בבית החולים הדסה הר הצופים.

מנתונים ראשונים עולה כי הרכב המסחרי הפגוע הוביל כשמונה עובדים מאחד המפעלים בעטרות. הירי בוצע ככל הנראה ממארב בצד הדרך על ידי שניים או שלושה מחבלים. ההערכה היא כי ההתחממות בשטחים היום היא תגובה למעצרו של הישאם ברגותי, אחיו של ראש הפתח בגדה, מרואן ברגותי, שנעצר היום.

בכביש בו התבצע היום הפיגוע כבר היו חמישה אירועי ירי. זהו כביש חדש שנועד לעקוף את הכפרים הפלסטינים, אך ללא הועיל. באזור עטרות, היו מספר פיגועי ירי בעבר רק לפני כחודש נרצחו באזור שני ישראלים. היום הציע צה"ל להימנע ככל האפשר מנסיעה באזור.

גבר פלסטיני כבן 50, נהרג הלילה במהלך חילופי אש ברמאללה, כך טוענים הפלסטינים. לטענתם, האיש נהרג מפגיעה ישירה של טנק בביתו.

באזור רמאללה, סמוך לכפר רפאת, נפצעו לפנות ערב שני חיילי צה"ל באורח קל, כתוצאה מירי שבוצע לעברם. צה"ל הטיל עוצר על הכפר.

בתוך כך פורסם היום כי המשטרה חושדת שתושב כפר סבא, בן 56, שגופתו נמצאה אמש במטע הזיתים שלו במושב חגור, נרצח על רקע לאומני.

האיש יצא אתמול בבוקר למטע הזיתים שבבעלותו, ומשבושש להגיע חזרה לביתו, יצאו רעייתו ובנו לחפש אחריו. השניים מצאו את גופתו מוטלת בשדה והזעיקו את המשטרה.

בתחילה העלתה המשטרה את הסברה כי מדובר בתאונת עבודה, משום שעל גופו נמצא מיכל הריסוס. המשטרה שלחה את הגופה לנתיחה והבוקר, כשהתקבלו התוצאות, התברר כי האיש נורה למוות בחזהו. כוחות גדולים של משטרה נמצאים כעת בזירת הרצח. עדיין לא ברור אם מדובר ברצח מאורגן או על ידי אדם פרטי.

באזור מושב חגור בוצעו בשנים האחרונות מספר רציחות על רקע לאומני.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully