וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור סחבק

3.3.2000 / 20:00

בתקשורת נמסר שלאימון בית"ר אתמול הגיע יוסי אולמרט. עוד הפעם. אמרו שהוא בא על מנת לחזק את ידי האוהדים, המפגינים, המיואשים, לריב קצת עם הסקאוט של גוטמן, פליקס משהו, ובעיקר, כרגיל, לדברר את עצמו.
"פוטרתי מתפקידי כדובר בית"ר ירושלים בגלל שגוטמן חשב שאני פועל נגדו בהנהלה!", הצהיר בריש גלי. רוצה לומר: חשבתם שהסיפור שלו נגמר? טעיתם ביג טיים. מי שלא רצה אותו בהנהלה ימצא מעתה את יוסי אולמרט באוהל המחאה!

מה הקטע של אולמרט הזה, הלוויין הסהרורי שחג סביב מופע הפריק-שואו של בית"ר ירושלים? הא? ברור שפונקציה ממשית אולמרט ג'וניור לא ממלא, אבל חייב להיות איזשהו צידוק למטחנת מילים פופוליסטית, שעובדת על סרק בסדר גודל נודניקי שכזה. הוא פה, והוא שם, והוא אולמרט כל הזמן. האם אלוהי הכדורגל מנסה לומר לנו כאן משהו, דרך הכרובית עם שיער הסוס מירושלים?

יוסי אולמרט מגלם דמות לוויין קלאסית בכדורגל המודרני: כאמור, הוא מדבר כל הזמן. ואיך לא: מדובר בסייבר סחבק, יושב טריבונה "טיפוסי", חבר של הג'מעה, אחד ש"גדל על ריחות שוק מחנה יהודה", שיחק בשכונה ארבע אבנים עם דוד גרעפס, שלא מתנשא על החבר'ה. זה כמובן לא הכל, מה פתאום. לוויין הכדורגל המודרני הרבה יותר משוכלל ורב מימדי מסתם איזה "עסקן": את הדיבור שלו - יוסי אולמרט הביא מהאוניברסיטה. בטח, מה נראה לכם: אולמרט היה מראשוני הגל החדש של האקדמאים שגילו את הטרנד של הכדורגל. פרופסור אולמרט. כמה שהוא בחבר'ה, הוא יודע יותר ממה שהוא אומר. כמה שהוא חי את ההוויה, המודעות שלו מגיעה מעבר לשפיץ של הנעל. בוודאי. פרופסור סחבק.

ויש עוד: יוסי אולמרט, חוץ מזה שהוא חכם עם תעודות ויש לו אלף סיפורים על התפלחויות לימק"א (משובת נעורים שכזו...), הוא גם האמא של האליטות. אתם לא קולטים את זה עליו, אבל הוא בן למשפחה המוניציפלית של ישראל, והאח של ראש העיר החזק והדורסני במדינה. גם זה, כבדרך אגב. ובזכות העובדה הזו יוסי אולמרט קיבל ג'וב בבית"ר. את תפקיד הדובר נתנו לו בגלל שיש עליו את הדיבור ואת האח. כמובן שהעבודה החדשה ישבה פיקס על החלטורה הקודמת של האולמרט: פרשן נייטרלי, אובייקטיבי ונטול פניות ב"שירים ושערים".

בתוכנית הרדיו הפופולארית כבר הוכיח יוסי אולמרט, שהבית"רי החדש הוא לא הצ'חצ'ח הסטריאוטיפי שהאשכנזים בנו עליו קריקטורות. היה צריך מזרחן אשכנזי שישחק אותה בפרשנות פנאטית נאורה כדי שכולם יקלטו. לפני שלושה חודשים הפך אותו הפרשן, החברמן, הפרופסור והאח של, מאחד שמתיימר לראות את התמונה הרחבה ולצייר אותה באוזני המאזינים, לאיש שמקבל כסף על מנת למסור אינפורמציה חד ממדית ומסולפת באותה המדיה. אולמרט כמובן עט על המציאה, "בשם האהבה".

אין, יוסי אולמרט חולה על בית"ר ומוכן היה לשלם גם את "המחיר הציבורי הנדרש". וכך אולמרט הפך לקולה של ההנהלה הבית"רית החדשה: "הכל בסדר", הוא הרגיע כשבפנים הבית בער, "אתם משמיצים", הוא האשים את הקולגות לשעבר, העיתונאים, "בית"ר מאוחדת", הצהיר בהתלהבות כשנשרפו מאחוריו כל הגשרים.

עד שהעיפו אותו מבית"ר, את יוסי אולמרט. למה? בגלל בטאט, אבידן, הבעלים או הסקאוט, לא נורא מעניין. כנראה שפשוט נמאס. אבל אם חשבתם שהסיפור שלו נגמר, אזי טעיתם ביג טיים. מי שלא רצה אותו בהנהלה- מעתה ימצא את יוסי אולמרט באוהל המחאה!

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully