וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריות קלינטון - פרק 1874

3.3.2000 / 20:00

קיים שיחת טלפון בתקופת כהונתו כנשיא במסגרתה ניסה לתווך בין זוג מפיקים, חברים ותיקים שלו, לרשת הטלווזיה סי.בי.אס; בתום השיחה, הרשת הסכימה לשלם לזוג מיליון דולר עבור עבודתם

נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, עזב את הבית הלבן, ולקח עימו במזוודה גם כמה שערוריות, מהימים ההם. שמו של קלינטון מסרב לרדת מהכותרות, לאו דווקא מהסיבות הנכונות.

היום מפרסם העיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי קלינטון, שניחן בתכונות של אהבת הזולת, ניסה לתווך בין זוג חברים ותיק שלו, מפיקים עצמאיים, שהסתכסכו עם רשת הסי.בי.אס במסגרת חוב כספי בסכום של כמיליון דולר. קלינטון כיהן באותה עת כנשיא, עובדה שלא הפריעה לו להרים טלפון למפיק הראשי של סי.בי.אס ולנסות ליישר את ההדורים, או במילים אחרות לשכנע את הרשת שכדאי להם לשלם לזוג המפיקים, הארי טומפסון ורעייתו לינדה. השיחה התבררה כיעילה והזוג קיבל בתמורה מיליון דולר.

קלינטון, כמו בשאר הפרשיות הקודמות, בחר להגיב בשתיקה רועמת והכחיש את הפרטים, באמצעות הדוברת שלו.

רק חודש ימים עברו מאז עזבו הקלינטונים את הבית הלבן והשערוריות לא מפסיקות לרדוף אותם. הנה תזכורת למי שכבר הספיק לשכוח: הקלינטונים נחשדו שלקחו מהבית הלבן מזכרות יקרות ערך, בהם גם רהיטים, שתורמיהם העידו, כי הן נועדו לבית ולא לזוג. קלינטון גם ספג ביקורת קשה על שחנן אנשים רבים, ערב סיום כהונתו, בהם גם אחיו רוג'ר. ואם לא די בזה, בשבוע שעבר פורסם כי גיסו של קלינטון, קיבל שוחד כספי, בתמורה לחנינות שביצע הנשיא היוצא. הקלינטונים כמובן הכחישו וטענו כי לא ידעו על כך דבר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully